bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
سیاست این اداره کل درسال جاری دربخش گردشگری اکو توریسم (طبیعت گردی) است و به سرمایه گذاران در این زمینه تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می شود.
 معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: سیاست این اداره کل درسال جاری دربخش گردشگری اکو توریسم (طبیعت گردی) است و به سرمایه گذاران در این زمینه تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می شود.


روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از ناصر امیرزاده در جلسه کارگروه تخصصی طبیعت گردی این استان افزود: با توجه به علاقه گردشگران به محیط های طبیعی بهترین و مناسب ترین راه رسیدن به توسعه در مناطق مختلف این استان برنامه ریزی درحوزه بوم گردشگری است.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به ظرفیت بالای گردشگری و اکوتوریسم بوشهر، منابع طبیعی این استان نیز برای همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کرده است که این همکاریها زمینه ساز فعالیت های بهتر و موثرتری در زمینه گردشگری خواهد شد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر به اهمیت آموزش در حوزه گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: فقدان آموزش، معضل اصلی توسعه بوم گردی است و باید برای فرهنگ سازی اقشار مردم و دستگاه های اجرایی مورد آموزش قرار گیرند.

امیرزاده به بازدید از مناطق طبیعی این استان اشاره کرد و گفت: همه مسوولان مرتبط با گردشگری باید مناطق را شناسایی و در نهایت از سازمانها و نهادهایی نظیرامور عشایر، صدا و سیما، امور اراضی، انجمن های حامیان محیط زیست استان و غیره دعوت به همکاری شود تا کارها به صورت منطقی پیش رود.
منبع:
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: