bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۷ - ۰۳ دی ۱۳۹۵
منابع امنیتی عراق امروز (جمعه) اعلام کردند که در جریان حملات موشکی به چند اردوگاه تروریست ها در غرب شهر موصل واقع در استان نینوی، بیش از 40 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند.
شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق افزود که نیروهای عراقی چند مقر تروریست های داعش را در منطقه «الیرموک» در شمال روستای «ابوسیف» بمباران کردند که در اثر آن 15 تروریست کشته شدند.
وی افزود: نیروهای پلیس فدرال همچنین با کمک بخش اطلاعات، پادگان های تروریست ها را در شمال پایگاه «الغزلانی» واقع در جنوب موصل هدف قرار دادند که در اثر آن 28 تروریست که تعدادی از آنها آسیایی بودند، کشته شدند.
در جریان این حملات همچنین 30 خودروی متعلق به داعشی ها نیز منهدم شد.
روز گذشته نیز شماری زیادی از عناصر گروه تروریستی داعش در حمله توپخانه ای ارتش عراق به یک اردوگاه آنها در جنوب موصل کشته شدند.

این در حالی است که فرماندهان عراقی اعلام کرده اند که ساحل شرقی رود دجله در شهر موصل طی روزهای آینده بطور کامل از وجود گروه تروریستی داعش آزاد خواهد شد و نیروهای عراقی به ساحل دجله و پل های ارتباطی بر روی آن در دو سوی شهر خواهند رسید.
عملیات آزادسازی شهر موصل از اشغال گروه تروریستی داعش در 17سپتامبر (26 مهرماه) با فرمان «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق آغاز شد.
برچسب ها: سیاسی ، جهان ، داعش
نام:
ایمیل:
* نظر: