bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
سید علی موسوی: این دولت هم مانند سایر دولت های نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره بر خدمت رسانی به مردم که صاحبان اصلی نظام هستند تلاش می کند.
بامداد24:
به گزارش ایرنا، سید اسماعیل موسوی دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان و آیین معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان افزود:این دولت هم مانند سایر دولت های نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره بر خدمت رسانی به مردم که صاحبان اصلی نظام هستند تلاش می کند.

وی یادآور شد: حمایت و تاییدیه مقام معظم رهبری همواره پشتوانه محکمی برای دولت بوده و است و دولت تدبیر و امید که در جهت اجرای منویات رهبری در تلاش است از این پشتوانه محکم برخوردار است که به صراحت در بیانات آن بزرگوار به آن اشاره شده است.

موسوی بیان داشت: آثار و تبعات دو سال مذاکره و دیپلماسی در خصوص مسائل هسته ای که تیم مذاکره کننده با اذن رهبری و تدابیر ریاست جمهوری برای آن تلاش کردند دارای برکات زیادی است.
وی اضافه کرد: مهار تورم و تثبیت سطح عمومی قیمت ها در بازار، جهاد و تحول در حوزه بهداشت و درمان که رضایت مندی عمومی مردم را در پی داشته است از اسناد افتخار نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است.
وی با اشاره به خدمات دولت در یکسال گذشته برای مردم دشتستان اظهار داشت: احداث چمن مصنوعی برای روستاهای بالای یکهزار نفر یکی از خدماتی بود که در سال گذشته کلید خورد و امسال این شاخص برای روستاهای با جمعیت بالای 500نفر درنظرگرفته شده است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: این طرح امسال با توجه به شاخص های جمعیتی و سرانه ورزشی برای شهرها نیز در نظر گرفته شده که برای شهر برازجان وجود 20چمن مصنوعی مدنظر است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از عادل دهدشتی معاون سیاسی و اجتماعی سابق فرماندار تصریح کرد: عملکرد وی در این حوزه بسیار خوب و مثبت بود و توانست سیاستهای دولت را اجرا کند اما به دلایلی و به خواست خود فعالیت در عرصه های دیگری را انتخاب کرد.

فرماندار دشتستان نیز ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: یاد این دو اسوه ارزشمند خدمت صادقانه را گرامی می داریم و توفیق رهروی از سلوک معنوی آنها را از خداوند خواستارم.
ارسلان زارع بیان داشت:در این فرصت جا دارد از تلاش همه مدیران و مسئولین و کارمندانی که به مردم شریف این شهرستان خدمات رسانی کردند و با تعامل خوب خود مسیر توسعه شهرستان را هموار ساختند تقدیر نمایم.
وی یادآور شد: در زمان تصدی پست معاونت سیاسی و اجتماعی فرماندری توسط عادل دهدشتی با تلاشهای فراوان و همکاری و تعامل خوب با شورای تامین و انجمن های مردم نهاد همه شاخصه های امنیتی شهرستان بهبود یافت.
در این آیین از زحمات 14ماهه عادل دهدشتی تقدیر و محمد جعفر زراعتگر بعنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان معرفی شد.
منبع:
ایرنا
برچسب ها: هفته دولت
نام:
ایمیل:
* نظر: