bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۵۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
بامداد جنوب: خادمان حرم مطهر رضوی (ع) چندروزی است که در بوشهر هستند و به شهرها و روستاهای مختلف استان سفر کرده و با مردم دیدار می‌کنند.

بامداد جنوب: خادمان حرم مطهر رضوی (ع) چندروزی است که در بوشهر هستند و به شهرها و روستاهای مختلف استان سفر کرده و با مردم دیدار می‌کنند. 
این خادمان همزمان با دهه کرامت وارد شهر گناوه شدند و مورد استقبال مردم و مسوولان این شهرستان قرار گرفتند. مردم این خطه با استقبال پرشور و گرم خود از چهار تن از خادمان حرم رضوی، عشق و علاقه خود را نسبت به اهل بیت (ع) بویژه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) ابراز داشتند.

به‌گزارش ایرنا، خادمان حرم شریف امام رضا (ع) به اتفاق امام جمعه و جمعی از مردم و مسوولان این شهرستان در محل بیمارستان امیرالمومنین (ع) و سوانح سوختگی شهر گناوه حضور یافتند و با اهدای شاخه‌های گل و بسته‌های نقل و نبات تبرک شده حرم رضوی (ع) از بیماران عیادت وبرای شفای آنان به درگاه احدیت دعا کردند.

خادمان حرم رضوی پس از عیادت از بیماران راهی گلزار شهدای گناوه شدند و با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل نسبت به شهدای والامقام ادای احترام کردند. آنان سپس از خانواده‌های شهیدان موسایی و شیخ‌زاده دیدار کردند و به مادران این دو شهید والامقام هدیه متبرک شده مرقد رضوی اهدا کردند.
امام جمعه گناوه با خوش آمدگویی به خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: شهرستان گناوه به خاطر قدوم مبارک خادمان حضرت امام رضا (ع) امروز غرق در شور وشعف است. حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: حضور و استقبال گرم از کاروان خدام امام رضا(ع) نشانگر عشق و علاقه مردم این خطه به امام هشتم(ع) است.

خادمان حرم رضوی ظهر روز گذشته هم به همراه امام جمعه و مسوولان شهرستان ه برای دیدار با مردم بندر ریگ راهی این شهر شدند. گفتنی است این خادمان در روزهای آینده با حضور در سایر شهرها و مناطق استان، با مردم از نزدیک دیدار خواهند کرد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: