bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۵ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر گفت: 90 دستگاه اجرایی درهفدهمین جشنواره شهید رجایی شرکت داشتند که براساس شاخص های عمومی و اختصاصی 10 دستگاه موفق به کسب رتبه های برتر شدند.
بامداد24:

به گزارش ایرنا، اکبر روشن ضمیر روزچهارشنبه درهفدهمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر افزود: این استان در بین استانهای کشور بیشترین مشارکت را در ارزیابی عملکرد داشته است.
وی اضافه کرد: در این جشنواره ادارات کل استاندارد، دامپزشکی، حمل ونقل و پایانه ها با کسب مقام های اول تا سوم به عنوان دستگاه های اجرایی برتر استان بوشهر معرفی شدند.

روشن ضمیر اظهار کرد: همچنین ادارات کل ثبت احوال، کمیته امداد، شرکت های آب و فاضلاب، توزیع نیروی برق، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت گاز استان بوشهر به ترتیب رتبه های چهارم تا دهم جشنواره شهید رجایی این استان را بدست آوردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهرگفت: دولت تدبیر و امید حمایت رهبر معظم انقلاب و اعتماد مردم را به عنوان دو سرمایه بزرگ دارد و تلاش می کند با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و جلب اعتماد مردم امور را پیش ببرد.

سعید زرین فر افزود: آغاز کار دولت تدبیر و امید پیمانکاران طرح های عمرانی دولت در استان بوشهر، 12 هزار میلیارد ریال مطالبات داشتند که با درایت استاندار و تیم مدیریتی استان جذب اعتبار ملی از سوی دستگاههای اجرایی در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: امروز شاهد گشایش اعتبار در پروژه های نیمه تمام استان بوشهر هستیم.
زرین فر بیان کرد: پارسال درهفته دولت 286 پروژه به بهره برداری رسید اما این رقم در سال جاری به 409 پروژه رسیده است.

وی گفت: اجرای طرح های امید از جمله طرح های مهم و ابتکارات استاندار بوشهر است که نمونه آن اجرای چمن مصنوعی در شهرها و روستاهای این استان است.
زرین فر در ارتباط با برگزاری جشنواره شهید رجایی اظهارکرد: نتایج این جشنواره برآمده از ارزیابی هایی است که در طول سال از دستگاه های اجرایی شده است و کل این ارزیابی ها نیز 1000 امتیاز دارد.
وی افزود: دریافت بودجه از مرکز از جمله شاخص های مهم بود که امسال به شاخص های ادارات برتر اضافه شد، طوری که هر دستگاه اجرایی که اعتبار بیشتری از مرکز برای اجرای طرح های مختلف جذب کرده باشد، امتیاز بیشتری نیز به آن تعلق می گیرد.
دراین آیین مدیران کلی که دستگاه اجرایی آنها حائز رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شده بود، تجلیل شدند. 
برچسب ها: جشنواره رجایی
نام:
ایمیل:
* نظر: