bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۱
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
رئیس آموزش و پرورش جم از احداث 6 فضای آموزشی جدید در شهرستان جم خبر داد.
رئیس آموزش و پرورش جم از احداث 6 فضای آموزشی جدید در شهرستان جم خبر داد.
 سید علیرضا سجادی‌زاده ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش جم اظهار داشت: به هر میزان در حوزه آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری صورت گیرد باز هم کم است و مسئولان باید در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش اهتمام ورزند.

وی افزود: در سال جاری در راستای کیفیت بخشیدن به زیرساخت‌های ورزشی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام گرفت و البته برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید بیش از گذشته تلاش کنیم.

رئیس آموزش و پرورش جم از احداث 6 فضای آموزشی جدید در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته در بحث افزایش فضای آموزشی پیگیری‌های خوبی انجام شد و در این راستا عملیات اجرایی 6 مدرسه آغاز شده که انتظار می‌رود بخشی از مشکل کمبود فضای آموزشی شهرستان در سال‌های آتی مرتفع شود.

سجادی‌زاده با اشاره به سیاست‌های ابلاغی آموزش و پرورش در ارتباط با تجمیع مدارس کم جمعیت تصریح کرد: با وجود فواید بسیار زیاد و تاثیرات مثبت اجتماعی حضور دانش‌آموزان در مدارس تک پایه و با جمعیت بالا، اما شهرستان جم به لحاظ شرایط اقلیمی کوهستانی و صعب‌العبور بودن مسیر برخی روستاها، قابلیت اجرای کامل این سیاست را دارا نیست و نمی‌توان دایره شمول این طرح را به تمام مدارس شهرستان گسترش داد.

رئیس آموزش و پرورش جم با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز کنکور در جم نیز گفت: کنکور سراسری با حضور 812 داوطلب در شهرستان جم برگزار شد.

وی افزود: امسال در گروه علوم ریاضی 145 نفر، گروه علوم تجربی 414 نفر، گروه علوم انسانی  144 نفر، هنر 30 نفر و در گروه زبان‌های خارجی 79 نفر به رقابت پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر: