bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۳ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: توجه به جوانان از اولویت های مهم دولت است و مسوولان استان نیز در حوزه های مختلف به این موضوع توجه جدی دارند.
بامداد24:
به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز یکشنبه در نشست گفتمان تدبیر و امید جوانان دشتستان افزود: در استان بوشهر اتاق های فکر 12 گانه درکنار سایر کانال های ارتباطی با اقشار مختلف فعال شده است که افراد با عضویت در آن می توانند غدغه ها و نظرات خود را به مسوولان استانی منتقل کنند.

وی افزود: گفتمان تدبیر و امید با جواناندر قالب نشست صمیمی و تبادل نظرات و شنیدن سخنان جوانان در استان بوشهر استارت خورده که بصورت فصلی تداوم خواهد داشت.
معاون استانداری بوشهراظهارداشت: برگزاری جشنواره ورزشی بانوان و فجر امید از هفته دولت تا دهه فجر از جمله برنامه هایی است که در راستای ایجاد شور و نشاط دراین استان برنامه ریزی شده است.

حقیقی گفت: توسعه سازمان های مردم نهاد از اهداف مهمی است که در استان بوشهر دنبال شده و شرایط ثبت این سمن ها نیز در استان تا حد امکان تسهیل شده که در حال حاضر تعداد آنها از 16 سازمان به 57 سازمان رسیده است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: اجرای طرح پایش تصویری تمامی شهرستان های استان بوشهر از برنامه های مهمی است که به منظور برنامه ریزی دقیق تر برای رفع مشکلات استان اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه مشکل آب در کل کشور وجود دارد تصریح کرد: در حال حاضر با افت 30 درصدی منابع آبی استان بوشهر مواجه هستیم که توجه به الگوی صحیح مصرف آب بسیار ضروری است و جوانان در تحقق این مهم نقش مهمی دارند.

حقیقی اضافه کرد: مبارزه با زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز و همچنین تعرض به حریم دریا و حفر چاه های غیرمجاز از رویکردهای مهمی است که مسوولان استان به آن توجه دارند .
وی رفع مشکل اشتغال جوانان استان بوشهر را از رویکردهای مهم نماینده عالی دولت در این استان دانست و افزود: پیگیری سهمیه 50 درصدی اشتغال در صنایع نفت و گاز، قرارداد آموزش هشت هزار نفره در یک دوره زمانی سه ساله با سازمان انرژی اتمی و قرارداد آموزش فنی و حرفه ای 10هزار نفره در صنایع نفت و گاز در یک بازه زمانی پنج ساله برای جوانان بومی استان بوشهر از پیگیری های ارزشمند استاندار است.

فرماندار دشتستان نیز گفت: جوانان یکی از ارکان توسعه هستند و افتخارآفرینی آنها در همه زمینه ها نه تنها شامل شهرستان دشتستان شده بلکه مایه افتخار و بالندگی استان بوشهر شده اند.
ارسلان زارع افزود:نشست و گفتمان با جوانان و انجمن های مردم نهاد استمرار خواهد داشت و سعی داریم ارتباط تنگاتنگی با فعالین مدنی و تاثیرگذار در شهرستان داشته باشیم.
وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی شهرستان دشتستان اولویتی است که با جدیت به آن توجه داریم و در دو سال اخیر اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: