bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
همزمان با آغاز فصل تابستان و به منظور پربارکردن اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد، برنامه های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد برگزار می شود.
همزمان با آغاز فصل تابستان و به منظور پربارکردن اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد، برنامه های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد برگزار می شود.

پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد اعلام کرد:  هر ساله ۱۱۰ کانون فرهنگی دائم و ۵۰۰ کانون فصلی و تشکل هایی نظیر کانون های جوانان پیرو ولایت  و  ۱۸ اردوگاه سراسری این نهاد جهت بهره مندی جوانان و نوجوانان تحت حمایت این نهاد از برنامه های اوقات فراغت فعال است.

همچنین متناسب با نیاز مخاطبان ۱۲ اردوگاه اختصاصی به اردوهای خانوادگی با موضوعیت سبک زندگی دینی،۳ اردوگاه اختصاصی به دانشجویان تحت حمایت در مشهد مقدس، شیراز و همدان اختصاص داده شده است.
بیش از هزار نفر از مربیان تربیتی و پرورشی در اعزام ها، دانش آموزان را همراهی می کنند و ۶۰ ساعت برنامه آموزشی،تفریحی و سرگرمی و مسابقات برای هر دوره اردو برنامه ریزی شده است.

بیش از ۱۰۰ هزار نفر از نوجوانان و جوانان و خانواده های تحت حمایت نیز در فصل تابستان از مراکز فرهنگی امداد بهره مند می شوند که ۱۲۰ ساعت آموزش های مختلف اعتقادی،قرآنی، ورزشی، مشاوره ای، کارگاههای مختلف آموزشی با موضوع سبک زندگی،مهارت های زندگی،احکام، اجرای برنامه های هنری، نمایشگاه ها،بازدید ها، مسابقات مختلف فرهنگی برای آنان در نظر گرفته شده است.

بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مربیان آموزش و پرورش در مراکز فرهنگی امداد جهت غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تحت حمایت این نهاد حضور دارند.

شایان ذکر است ۳۸۰ مرکز کانون جوانان پیرو ولایت در سطح شهرستانها فعال است و ۲۳۰ هزار نفر از جوانان عضو این کانوها هستند و از برنامه های مختلف فرهنگی، علمی،ورزشی و قرآنی در یک برنامه سه ساله استفاده می کنند.

این نهاد در ۱۵ استان کردستان، همدان، لرستان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، مرکزی، اصفهان، زنجان، هرمزگان، آذربایجان غربی، بوشهر، قم، کهکیلویه وبویراحمد و البرز مقام برتر را در زمینه اوقات فراغت در سال ۹۳ کسب کرده است.
منبع:
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر: