bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
در یک اقدام کم سابقه در استان، رئیس شورای شهر آبپخش در گفت و گو با یکی از روزنامه نگاران در یک گروه مجازی، وی را با الفاظی عجیب و ادبیاتی توهین آمیز مورد تهدید قرار داد.

به گزارش پیغام؛ مصطفی رضایی در نخستین دقایق روز یکشنبه، در گفت و گویی گروهی خطاب به حمید آب مدیرمسئول هفته نامه بهارستان و از فعالان با سابقه سیاسی اصلاح طلب، در گروه واتساپی «دوستداران توسعه بوشهر»، ضمن تهدید وی به «خرد کردن گردن در روز روشن» گفته است: «اگر مدیریت آقای سالاری نبود، الان امثال شما و اون آشغال ش رو نابود کرده بودیم.»

این گفت و گو به شکلی وسیع در گروه های دیگر مجازی انتشار یافته است.

اظهارات رئیس شورای شهر آبپخش ظاهراً ناشی از عصیانیت وی نسبت به بیانیه اخیر جمعی از روزنامه نگاران استان صورت گرفته است.

در این بیانیه که جمعی از مدیران مسئول و همچنین روزنامه نگاران با سابقه و جوان استان، آن را امضا کرده اند، نسبت به فضای  تعریف و تمجیدهای غیر معمول از مسئولان توسط عده قلیلی از روزنامه نگاران انتقاد شده است.

                                         

دقیقاً مشخص نیست که رئیس شورای شهر آب پخش به چه دلیل از صدور این بیانیه عصبانی شده بود، با این حال گفته می شود وی از افراد بسیار نزدیک به استاندار بوشهر است.                                    

این رفتار تهدید آمیز رئیس شورای آب پخش نسبت به یک روزنامه نگار با سابقه در حالی صورت می گیرد که این روزها خبرهایی حاکی از اختلاف و درگیری در شورای شهر آب پخش در رسانه های گروهی استان انتشار یافته و گفته می شود این درگیری ها که ظاهرا یک سوی آن رئیس شورای این شهر است، این شورا را تا آستانه انحلال پیش برده است.                                           

                                             

تهدید علنی به برخورد و فیزیکی و نابودی منتقدان و روزنامه نگاران آن هم از سوی رئیس شورای یک شهر در نوع خود کم سابقه است و در صورت عدم واکنش به موقع مسئولان، فضای نگران کننده ای را در میان جامعه روزنامه نگاری ایجاد خواهد کرد.   

آب آذر: غافلگیر شدم/ رئیس شورای شهر آبپخش تلفنی عذر خواهی کرد                                   

در همین حال حمید آب آذر مدیر مسئول هفته نامه بهارستان درباره چگونگی این اتفاق به پیغام گفت: شب گذشته در حالی که پیرامون بیانیه اخیر روزنامه نگاران با تنی چند از افراد گروه مباحثه می کردیم، فردی که بعداً متوجه شدم رئیس شورای شهر آب پخش است، با لحنی بسیار عصبی و توهین آمیز شروع به تهدید این جانب کرد.

آب آذر در مورد دلیل سخنان تهدیدآمیز رئیس شورای شهر آب پخش با ابراز بی اطلاعی از دلیل آن گفت: در حالی که موضوع گفت و گوی ما هیچ ارتباطی به استاندار بوشهر نداشت، ایشان موضوع آقای سالاری را به میان کشید و شروع به تهدیدهای تند نمود.

وی با بیان این که «از لحن تند و کم سابقه رئیس شورای شهر آبپخش غافلگیر شدم»، افزود: تصور می کردم که ایشان یک فرد جوان یا میان سال است اما شامگاه امروز که با من تماس گرفت و از گفته های شب گذشته اش عذرخواهی کرد، متوجه شدم که وی فردی جا افتاده است.

مدیر مسئول بهارستان با بیان این که از گفته های تند رئیس شورای آب پخش گذشت کرده است، گفت: با این حال جو تنش آلود و بسته ای که برخی حامیان مدیریت ارشد استان برای منتقدان ایجاد کرده اند، نگران کننده است.     

نام:
ایمیل:
* نظر: