bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶
بوشهر در انتظار استاندار جدید؛
در حالی که شنبه‌شب شایع شده بود که مصطفی سالاری در بوشهر خواهد ماند، اما او بالاخره از جنوب راهی شمال شد تا تجربه چهار سال گذشته را در کارنامه خود داشته باشد بتواند در این استان منشا اقدامات خوبی باشد. همانگونه که پیش از این هم نوشتیم باوجود دلخوری‌های زیاد ما به‌عنوان روزنامه بامداد جنوب برای او آرزوی توفیق می‌‌کنیم و امیدواریم که در قامت یک بوشهری در ماموریت خود در گیلان موفق باشد و از اشتباهات گذشته درس گرفته باشد.

بامداد جنوب-ابوعلی زرین‌قلم:
 روز گذشته هیات دولت در نشستی دیگر تکلیف پنج استاندار دیگر را برای دولت دوازدهم تعیین کرد. بر این اساس مصطفی سالاری پس از چهار سال حضور در بوشهر راهی استان گیلان شد، مجید خدابخش؛ استاندار آذربایجان شرقی، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، محمد حسین مقیمی استاندار تهران و هوشنگ بازوند به عنوان استاندار کرمانشاه انتخاب و در این هفته جلسه معارفه آنها انجام خواهد شد.

 در این میان در حالی که شنبه‌شب شایع شده بود که مصطفی سالاری در بوشهر خواهد ماند، اما او بالاخره از جنوب راهی شمال شد تا تجربه چهار سال گذشته را در کارنامه خود داشته باشد بتواند در این استان منشا اقدامات خوبی باشد. همانگونه که پیش از این هم نوشتیم باوجود دلخوری‌های زیاد ما به‌عنوان روزنامه بامداد جنوب برای او آرزوی توفیق می‌‌کنیم و امیدواریم که در قامت یک بوشهری در ماموریت خود در گیلان موفق باشد و از اشتباهات گذشته درس گرفته باشد.

 از همه کسانی که دستی در کار دارند هم خواهش می‌کنیم تا جایی که می‌توانند به او کمک کنند تا در آینده مدیری موفق باشد. البته این مستلزم این است که خود وی بخواهد و در انتخاب مدیران و مشاورانش دقت کافی داشته باشد. از سوی دیگر مساله تعیین استاندار جدید بوشهر در دستور کار قرار گرفته و رایزنی‌ها به این منظور ادامه دارد. از سالاری می‌خواهیم که دیگر کاری به کار بوشهر نداشته باشد و به فکر محل جدید ماموریت خود باشد، چراکه بوشهر مدیری جدید می‌خواهد که باید کارهای جدی برای جبران عقب ماندگی استان صورت دهد. بر همین اساس عبدالکریم گراوند تا زمان معرفی استاندار جدید سرپرست استانداری خواهد شد و دولتی‌ها هم باید مراقب باشند و با مشورت گرفتن از نمایندگان، معتمدان و نیروهای باتجربه استان مدیری کارکشته و اجرایی را راهی بوشهر کند.

 تجربه نشان داده که معاونان سیاسی هیچ‌وقت استانداران خوبی نشده‌اند. انتظار از نمایندگان بوشهر در مجلس شورای اسلامی هم این است که با جدیت در این زمینه تلاش کنند تا فردی که راهی استان می‌شود، استان را بشناسد، اجرایی باشد و تلاش کند تا همه نیروهای استان را تجمیع کند. با این حال ما به شدت با آمدن فردی که سابقه توهین به اصلاح‌طلبان را دارد، مخالفیم. کسی که وقتی شهردار بود، اصلاح‌طلبان را که بدنه اصلی دولت را تشکیل می‌دهد به عنوان «فتنه‌گر» خواند. با این حال سیاسیون استان و دلسوزان باید تلاش کنند تا مانع از آمدن فردی ریاکار شویم که در استان‌های مختلف پرونده‌های سنگین دارد و حتی زمانی که در سازمان میراث فرهنگی بود نیز کارنامه خوبی از خود برجای نگذاشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: