bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۹ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
درانتخابات از منظر انصاف، ملاک عمل دولت این است که برای انتخاب شوندگان و انتخابات کنندگان شرایط برابری را فراهم کند.
استاندار بوشهر گفت: درانتخابات از منظر انصاف، ملاک عمل دولت این است که برای انتخاب شوندگان و انتخابات کنندگان شرایط برابری را فراهم کند.

به گزارش ایرنا مصطفی سالاری شامگاه دوشنبه درآیین نکوداشت 24 خرداد در بوشهر افزود: اجرای دقیق قانون و رعایت عدالت ملاک عمل مجریان انتخابات پیش رو در این استان است.

وی یادآورشد:تاکنون سخنرانی ها و گردهمایی های سیاسی و اجتماعی از طیف های مختلف در امنیت کامل در استان بوشهر برگزار شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تمامی دسته ها، گروه ها و جناح ها باید به صورت مساوی از حق انتخاب کردن برخوردار باشند گفت: بنای ما رعایت قانون است که دولت و ملت بر روی آن تاکید دارند.

وی با بیان اینکه دولت از حمایت همه جانبه مردم برخودار است یادآورشد: مردم در انتخابات 24 خرداد 92 به گفتمان اعتدال رای دادند که امروز تصمیات دولت در عرصه های داخلی و بین المللی موجبات پیشرفت کشور شده است.

سالاری اظهارداشت: دولت بستر لازم را برای اجرای قانون و مشارکت حداکثری مرم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم استان بوشهر در انتخابات 24 خرداد گفت: مردم گفتمان اعتدال را برگزیدند و دولت نیز در عهد خود با مردم استوار است.

سالاری افزود: از نقد سازنده و منصفانه استقبال می کنیم ولی اگر عده ای تلاش خود را برای حذف دیگران انجام می هند کار درستی نیست چراکه هرکس باید در صدد اثبات خود باشد نه نفی دیگران را مد نظر قرار دهد.

وی بااشاره به اینکه مشکل اشتغال یکی از دغدغه های مهم مسوولان و مردم است تصریح کرد: به مشکلات اشتغال جوانان آگاه هستیم و برای رفع آنها برنامه های زیادی در حوزه های مختلف پیش بینی شده است.

استاندار بوشهر افزود: در حوزه های گردشگری، ایجاد شهرک های کشاورزی و سایر فرصت های دیگر، برنامه هایی تدوین شده که به ظرفیت اشتغال استان بوشهر افزوده می شود.

استاندار بوشهر، با اشاره به اینکه به زیرساخت ورزش توجه جدی شده است گفت: حمایت از تیم های ورزشی یکی از برنامه های مهم امسال در استان بوشهر است که در مرحله نخست به دو تیم مورد علاقه مردم شامل شاهین و ایران جوان کمک 10 میلیارد ریالی می شود.

دکتر سالاری، از راه اندازی ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر در سالجاری خبر داد و افزود: با هماهنگی های انجام شده و تخصیص اعتبارات استانی این ورزشگاه تا پایان امسال تکمیل می شود و با برپایی یک مسابقه بین دو تیم فوتبال شاهین و ایران جوان این ورزشگاه افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه در تامین آب آشامیدنی طرح های آب شیرین کن طراحی شده است گفت: امسال دو طرح آب شیرین کن در دست اجرا وارد مدار می شود و این در حالی است که 10 طرح آب شیرین کن برای نقاط ساحلی استان بوشهر طراحی شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: لایحه بندر آزاد تجاری صنعتی بوشهر که برای تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده در هفته جاری در کمیسیون تخصصی مجلس بررسی می شود.

سالاری گفت: افزایش سرانه فضای سبز، اجرای طرح پاک در مناطق روستایی، دفع مکانیزه پسماند روستایی به صورت زنجیره ای برای نخستین بار در کشور، اجرای 5 پروژه بزرگراهی و ساخت 9 دهکده گردشگری را از دیگر برنامه های در دستور کار مدیریت عالی دولت در استان بوشهر است.

وی گفت: نقدینگی اعتبارات عمرانی استان بوشهر از 400 میلیارد تومان در سال 92 به یک هزار و 200 میلیارد تومان در سال گذشته رسید که پیش بینی می شود امسال به یک هزار و 500 میلیارد تومان افزایش یابد
منبع:
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: