bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: وقتی انتخابات تمام شد دوران رقابت باید به رفاقت و همکاری تبدیل شود اما الان که دو سال از انتخابات 24 خرداد گذشته است با کمال تاسف برخی جریان‌ها در حال و هوای رقابت انتخاباتی هستند.
بامداد24: معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: وقتی انتخابات تمام شد دوران رقابت باید به رفاقت و همکاری تبدیل شود اما الان که دو سال از انتخابات 24 خرداد گذشته است با کمال تاسف برخی جریان‌ها در حال و هوای رقابت انتخاباتی هستند.

حجت الاسلام مجید انصاری روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه اگر کسی به دنبال دفاع از نظام و ولایت است هیچ دفاعی موثر و شایسته تر از ارایه خدمت به مردم نیست، گفت: دولت در وسط میدان با هزاران مشکل از جمله کاهش قیمت نفت و میزان صادرات و تحریم‌های ظالمانه با امید به خدا، حمایت رهبری و پشتوانه قاطع مردم به میدان آمده است ولی چشم امید دولت در میدان عمل به اندیشه بلند مدیران است.

انصاری در ادامه با اشاره به این مهم که تحقق سند چشم‌انداز توسعه کشور تنها با تبلیغات به دست نمی‌آید و باید در عرصه عمل چهره میهن اسلامی با کار و تلاش، متفاوت، چشم‌گیر و اساسی تغییر کند که عزم دولت در تحقق این مهم است، گفت: امانتداری اقتضا می‌کند که مدیران با نگاه اعتدالی در دولتی که مربوط به جناح خاص سیاسی نیست خدمت‌رسانی به مردم را سرلوحه امور خود قرار دهند. این موضوع به معنای نبود هیچ خطا و کاستی در کارها نیست اما نگاه رئیس‌جمهوری دعوت و به خدمت گرفتن همه افراد از جناح‌های مختلف بر مبنای شایستگی و توانایی افراد است که نگاه اعتدالی در استان بوشهر رعایت شده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این مساله که داشتن غیرت و همیّت جهادی برای خدمت در شرایط کنونی لازم است چرا که اگر در دوران خدمت ما مدیران نوآوری و خلاقیتی به کار گرفته شود و مشکلی از مسایل مردم برطرف شود بدون شک در ذهن مردم ماندگار می‌شود، یادآور شد: مدیران باید با برنامه‌ریزی، تکیه بر خرد جمعی، دانش، مشورت و کار کارشناسی برنامه اداره جامعه را به پیش ببرند.

به گفته معاون رئیس‌جمهور، برنامه سفرهای استانی رئیس‌جمهوری بر اساس تصمیم‌گیری مبتنی بر ارزیابی دقیق و پیش‌بینی منابع و امکانات انجام می‌شود چرا که قرار نیست در این دولت کلنگی به زمین زده شود و به عنوان میراثی ناتمام برای دولت‌های آینده باقی بماند کما اینکه 300 تا 400 هزار میلیارد تومان برای طرح‌های نیمه تمام میراث مانده از گذشته روی دست این دولت مانده است.

اولویت برنامه‌های دولت اتمام طرح‌های نیمه تمام است و اگر طرح جدیدی نیز در سفرهای استانی به تصویب می‌رسد براساس برنامه ریزی و پیش بینی منابع مالی است که در همین راستا همه مصوبات استانی براساس برنامه زمان بندی خود در حال انجام است. دولت توانسته در حوزه تخصیص اعتبارات عمرانی در دو سال گذشته با پرداخت 32 هزار میلیارد تومان رشد 200 درصدی را داشته باشد این درحالی است که قیمت نفت در این مدت از 107 دلار به 45دلار کاهش ومیزان صادرات نفت نیز از دو میلیون به یک میلیون بشکه کاهش یافته است.هم اینک با همراهی و تدبیر دولت و خرد جمعی تورم مهار، حرکت به سمت توسعه و پیشرفت شتاب گرفته است.

انصاری اظهار امیدواری کرد که سرداران دیپلماسی نیز در مذاکرات بر ظلم تحریم فائق آیند و مسیر توسعه و حرکت و زمینه سرمایه‌گذاری در کشور هموارتر شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در ادامه با اشاره به این مساله که هم اینک خط تبلیغی رسانه‌های بیگانه کاهش روح امید و از بین بردن اعتماد به نفس در جامعه است که در داخل کشور نیز عده‌ای که با لبخند و شادی مردم مخالف‌اند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، افزود: دین، هنر، تمدن، پرچم، انقلاب، امام، ارزش‌ها و موسیقی عامل انسجام هستند که باید به مولفه‌های همبستگی ملی تکیه کرد.

انصاری گفت: با توجه به شرایط حساس کشور در عرصه مدیریت باید با روحیه جهادی و خلاقیتی که رزمندگان در زمان جنگ انجام دادند تا هیچ بن‌بستی نتواند آنان را زمین‌گیر کند در عرصه مدیریتی نیز از سوی کارگزاران نظام به معنی عام انجام شد. وی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی کشور در عرصه مدیریتی مشابه زمان جنگ است تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی با ابتکار، اتحاد، انسجام، وحدت، ایمان و تبعیت از رهبری باعث شد حماسه بی‌نظیری در تاریخ رقم بخورد که در شرایط کنونی نیز باید بر همان عوامل تکیه کنیم.

انصاری افزود: کارگزاران نظام در هر سطحی که هستند رسالت بسیار سنگینی بردوش دارند و ما امروز به عنوان یک فرد در اداره و دستگاه خود نیستیم بلکه عملکرد نظام و کارآمدی احکام اسلام برای اداره جامعه بشری را در عرصه مدیریتی خود به نمایش می گذاریم. معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری ادامه داد: در شرایطی که با کمال تاسف دشمن چهره نفرت، عقب ماندگی و خشنی از اسلام را به نمایش گذاشته‌اند رسالت کارگزاران نظام اسلامی ایران برای معرفی ظرفیت اسلام در اداره شایسته نظام به جهان سترگ است.
منبع:
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: