bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۶
تا وقتی‌که تجهیزات مورد نیاز در داخل تولید شود این مجتمع هرگز از تولیدات و تجهیزات خارجی برای اجرای طرح‌های پارس جنوبی استفاده نمی‌‌کند.
مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در مراسم رونمایی دفتر ارتباطی مجتمع گاز پارس جنوبی با انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران  تحت عنوان «استصنا» با تاکید بر استقرار دائم سازندگان تجهیزات صنعت نفت و گاز در منطقه پارس جنوبی گفت: حضور ثابت و دائمی سازندگان داخلی در مجتمع گاز پارس جنوبی سبب می‌شود تا مسوولان تدارکاتی، عملیاتی و فنی در مجتمع ارتباط نزدیکی با شرکت‌ها و سازندگان داخلی داشته باشند و امیدواریم سازندگان داخلی نیز این استقرار دائم در مجتمع گاز پارس جنوبی را یک فرصت مهم قلمداد کنند.

مسعود حسنی استقرار دائم، شرکت‌ها، تولید کنندگان و سازندگان داخلی را در پایتخت انرژی در عسلویه را بسیار مهم دانست و افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با سازندگانی که در این منطقه دفتر و کارگاه داشته باشند بیشترین همکاری را در زمینه خرید قطعات و تجهیزات انجام  می‌دهد و این مهم را روز به روز توسعه  می‌دهد.

وی با تاکید بر حمایت از سازندگان داخلی گفت: تا وقتی‌که تولیدات داخلی وجود داشته باشد این مجتمع هرگز از تولیدات و تجهیزات خارجی برای اجرای طرح‌های پارس جنوبی استفاده نمی‌‌کند. تولید کنندگانی موفق و سربلند است که براساس طرح‌های دانش بنیان  تولید و دانش فنی یک تجهیز را ایجاد کنند و طراحی جدید داشته باشد. نوایدکنندگان صنعت نفت و گاز ساخت تجهیزات  را در اولویت نخست خود قرار دهند و در فضای سالم با هم رقابت داشته باشند تا شاهد شکوفایی کشور باشیم.
برچسب ها: مجمع گاز ، پارس جنوبی
نام:
ایمیل:
* نظر: