bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
رئیس آموزش و پرورش جم از اجرای الکترونیکی طرح سنجش سلامت جسمانی کودکان در شهرستان جم خبر داد.
سید علیرضا سجادی ظهر امروز در بازدید از پایگاه سنجش جم اظهار داشت: این طرح با هدف شناسایی و تشخیص نارسایی‌های جسمی، ارزیابی وضعیت ذهنی نوآموزان، بهبود و کیفیت بخشی به آموزش اجرا می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: طرح سنجش مطابق مصوبه هیأت دولت بوده و در کل کشور با همکاری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود و کودکان بدو ورود به دبستان در طرح سنجش از نظر بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی سنجش می‌شوند.

سجادی با بیان اینکه برای نخستین بار امسال طرح سنجش سلامت جسمانی کودکان در شهرستان جم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود گفت: در این طرح اطلاعات نوآموزان از زمان گرفتن نوبت تا اعلام نتایج در قالب داده‌های الکترونیکی ثبت می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش جم تصریح کرد: در شهرستان جم دو پایگاه به‌صورت سیار و ثابت در دو بخش مرکزی و ریز دایر شده و پیش‌بینی می‌شود بیش از 1300 نوآموز به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

سجادی اضافه کرد: سال گذشته یک‌هزار و 89 نفر در شهرستان جم مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این تعداد 4 نفر به مدارس استثنایی معرفی شدند.

وی از پذیرش 40 نوآموز در شبانه‌روز خبر داد و افزود: تا کنون 260 نوآموز به پایگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 27 نفر به کلینیک‌های تخصصی بینایی سنجی و شنوایی سنجی ارجاع داده شده‌اند و پایگاه سنجش تحصیلی نوآموزان جم تا 25 تیر ادامه خواهد داشت.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: