bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
درششمین روز ازگرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، مرکز جهاد کشاورزی بخش امام حسن شهرستان دیلم درآیینی با حضور مسوولان استانی افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.
درششمین روز ازگرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، مرکز جهاد کشاورزی بخش امام حسن شهرستان دیلم درآیینی با حضور مسوولان استانی افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.


معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم دراین آیین گفت: با توجه به مستعد بودن اراضی کشاورزی و فعالیت های برجسته ای که دراین بخش وجود دارد، تاسیس این مرکز ضروری بود.

محمد طاهری افزود: با توجه به این که شهرستان دیلم قابلیت خوبی در بخش کشاورزی دارد و جزو پنج شاخص سند توسعه این شهرستان است، امیدواریم با انتقال آب سد چم شیر و بهره برداری بهینه از آن به قطب کشاورزی استان بوشهر تبدیل خواهد شد.

بخشدار امام حسن گفت: توسعه بخش کشاورزی به عنوان یک امر مهم در پیشبرد سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید است.

عبدالرسول کاوه فرد افزود: امیدواریم با ایجاد بستر و زیر ساخت های لازم دراین منطقه شاهد پویایی و رونق هرچه بیشتر کشاورزی باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی دیلم هم گفت: با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید مبنی بر افزایش نقش حاکمیتی مراکز جهاد کشاورزی برای تصدی ها و تمرکز منابع و امکانات اولین مرکز جهاد کشاورزی شهرستان در بخش امام حسن امام حسن با مساعدت رییس سازمان جهاد استان، فرماندار و دیگر مسوولان این شهرستان شروع بکار می کند.

مصطفی قائدی افزود: این مرکز باهدف ارایه خدمات ترویجی، آموزشی و ارتباط مستقیم با بهره برداران و رفع مشکلات کشاورزان در حوزه های تحت پوشش آغاز به کار می کند.

در این آیین مهندس محمود بهی زاده به عنوان سرپرست مرکز جهاد کشاورزی بخش امام حسن معرفی شد. 
منبع:
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: