bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۷
مدیرکل استاندارد استان بوشهر از ادامه طرح استانداردسازی نازل‌های سوخت مایع در استان خبر داد و تاکید کرد که هزار و ۶۰۰ نازل سوخت مایع مورد بازرسی قرار می‌گیرند.
بازرسی از ۱۶۰۰ نازل سوخت مایع در استانمحمدرحیم بهره‌مند پیش از ظهر شنبه با اشاره به این‌که طرح استانداردسازی نازل‌های سوخت مایع در راستای صیانت از حقوق شهروندان، اجرا و طی این طرح، صحت نازل‌های بنزین و گازوئیل از لحاظ کمی مورد بازرسی قرار می‌گیرد، ادامه داد: در این راستا، سال گذشته بیش از یک هزار و ۶۰۰ نازل سوخت مایع، در دو مرحله مورد بازرسی کارشناسان استاندارد قرار گرفت که در مجموع هزار و ۳۲۹ نازل سوخت، ۳۰۹ نازل غیراستاندارد اعلام و از چرخه سرویس‌دهی خارج شدند.

به‌گفته این مقام مسوول، این طرح در دو فاز انجام شد و ۸۰۵ نازل در شش‌ماهه اول سال و ۸۳۳ نازل نیز در شش ماهه دوم سال ۹۶ مورد ارزیابی قرار گرفتند.
وی با اشاره به اهمیت استاندارد نازل‌های سوخت، تصریح کرد: این طرح در سال جاری نیز ادامه داشته و در این راستا تاکنون در شهر بوشهر ۸۸ نازل سوخت مورد بازرسی قرار گرفته‌اند که از این تعداد، ۶۷ نازل تائیدیه استاندارد را دریافت کردند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر در پایان با تاکید بر این‌که نازل‌های دارای اشکال، پس از خارج شدن از سرویس، از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اصلاح شده و مجددا مورد بازرسی استاندارد قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع، یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است که صحت عملکرد آنها سالانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: