bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
مدیر‌عامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای بیش از ۷۵۳ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان بوشهر خبر داد.
مسلم رحمانی با اشاره به این‌که از این میزان شبکه‌گذاری، بیش از ۵۶۹ کیلومتر در شهرها و ۱۸۳ کیلومتر نیز در روستاهای شهرستان بوشهر اجرا شده است، افزود: در حال حاضر سه شهر بوشهر ، چغادک و عالیشهر و نیز کلیه روستاهای شهرستان بوشهر به شبکه سراسری گاز متصل شده‌اند که بدین ترتیب میزان ضریب نفوذ گاز در بخش شهری ۹۶ درصد و در بخش روستایی این شهرستان افزون بر ۹۹ درصد است. همچنین در این شهرستان تاکنون ۳۲ هزار و ۹۸۴ انشعاب نصب شده و روند نصب انشعاب‌ها همچنان تداوم خواهد داشت.

به‌گفته وی، توسعه گازرسانی در اقصی نقاط شهرستان بوشهر یکی از مطالبات به حق مردم بود که طی سالیان اخیر با جدیت در دستور کار قرار گرفته و کلیه محلات این شهر به شبکه سراسری گاز متصل شده‌اند.
رحمانی همچنین با تاکید بر اقدامات انگیزشی انجام شده جهت افزایش شمار مشترکان، تصریح کرد: با ارائه تسهیلات از طرف بانک‌ها به مردم استان، گام مهمی در ترغیب ایشان به اشتراک‌پذیری برداشته شد و بدین ترتیب خانوارهای بیشتری تحت پوشش گاز قرار گرفتند. همچنین در شهرستان بوشهر، شبکه‌های پراکنده گاز در بخش‌های مختلف در قالب یک پیمان واحد اجرا شده که امیدواریم طی سال جاری ۱۰ کیلومتر شبکه پراکنده در سه شهر بوشهر، چغادک و عالیشهر اجرا شود.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر، هم‌اکنون نیز عملیات توسعه گازرسانی در جزیره شیف در حال انجام است.
این مقام مسوول اشاره‌ای نیز به صنایع گازدار این شهرستان کرد و افزود: نیروگاه گازی بوشهر، شهرک‌های صنعتی۱ و ۲، منطقه ویژه اقتصادی، هفت جایگاه CNG و چندین مرغداری و صنایع کوچک دیگر از جمله صنایعی هستند که تا‌کنون در این شهرستان گازدار شده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: