bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش استان بوشهر از کسب 3 رتبه اول دانش‌آموزان و فرهنگیان بوشهر در فراخوان ملی پرسش مهر خبر
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش استان بوشهر از کسب 3 رتبه اول دانش‌آموزان و فرهنگیان بوشهر در فراخوان ملی پرسش مهر خبر داد.
 
 سیروس فتحی ظهر امروز در نشست رؤسای آموزش‌ و پرورش بوشهر با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان و فرهنگیان استان بوشهر در کنگره نهایی پانزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری اظهار داشت: موفقیت فرهنگیان و دانش‌آموزان استان بوشهر در این جشنواره نشان از استعداد و ظرفیت بالای آنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی است.

وی بیان کرد: در این جشنواره 6 نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان بوشهر نیز فراخوان ملی پرسش مهر ریاست محترم جمهور شرکت و موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند که شامل 3 رتبه اول، 2 رتبه دوم و 1 رتبه سوم بود.

 وی ادامه داد: در بخش فرهنگیان، شاهد کسب 3 رتبه اول کشور بودیم که این رتبه‌ها در رشته‌های مقاله پژوهشی، وبلاگ نویسی و فیلم کوتاه مستند به‌ دست‌ آمده است.

فتحی اضافه کرد: در بخش دانش‌آموزی نیز موفق به کسب 2 مقام دوم در رشته‌های مقاله پژوهشی و وبلاگ و یک مقام سوم در رشته پوستر سازی شدیم.

معاون اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر با اشاره به سابقه 17 ساله فراخوان ملی پرسش مهر خاطرنشان کرد: رئیس‌ جمهور در آغاز سال تحصیلی 94 - 93 پرسش مهر پانزدهم را با موضوع «عزیزانم ایران ما با مشکل جدی کمبود آب روبه‌رو است هر کدام از ما چگونه از آب‌های ایران می‌توانیم بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟»، مطرح کرد.

فتحی گفت: حساسیت عزیزان ما نسبت به بحران کمبود و ارائه راهکارهای لازم برای برون‌رفت از این بحران، باعث شد تا بیش از 11هزار فرهنگی و دانش‌آموز به همراه خانواده‌های آنان در این فراخوان شرکت کرده و آثار خود را در 11 رشته وبلاگ، عکاسی، داستان، مقاله پژوهشی، سرود همگانی، فیلم کوتاه، کاریکاتور، پوستر، شعر، نمایش نامه‌نویسی و نقاشی و نیز بخش «هر خانواده ایرانی یک پاسخ» ارائه دهند.

وی بیان کرد: پس از داوری آثار رسیده، 73 نفر در سطح استان برگزیده شدند که 39 اثر به مرحله  کشوری ارسال و از این میان، 6 اثر در سطح کشور برگزیده شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر با تشکر از تمامی معلمان، مدیران، مربیان، دانش آموزان و اولیاء آنان و نیز عوامل ستادی در اداره‌کل و ادارات آموزش‌ و پرورش شهرستان‌ها و مناطق برای برگزاری مطلوب این فراخوان، تأکید کرد:  در تیرماه سال جاری، 70 نفر از برگزیدگان پرسش مهر استانی تجلیل خواهد شد.

منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: