bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
به مناسبت هفته جهادکشاورزی روزسه شنبه در آیینی با حضور مسوولان کارخانه تولید خوراک دام درگناوه بهره برداری شد
 به مناسبت هفته جهادکشاورزی روزسه شنبه در آیینی با حضور مسوولان کارخانه تولید خوراک دام درگناوه بهره برداری شد.

مدیر جهادکشاورزی گناوه دراین آیین گفت: این پروژه در زمینی به مساحت دوهزارمترمربع و با اعتبار هفت میلیارد ریال ازسوی سرمایه گذار بخش خصوصی احداث شده که روزانه پنج تن تولید دارد.

سیدحسن موسوی افزود: این کارخانه ازسوی بخش خصوصی راه اندازی شده و علاوه بر تامین کننده نهادهای غذای دام های استان ایجاد اشتغال کرده است.

وی گفت: با توجه به خشکسالی که در این منطقه وجود دارد، می طلبد مسوولان به منظور پویایی و پایداری بخش کشاورزی حمایت و مساعدت لازم را داشته و در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه ای به این بخش کنند.

فرماندارگناوه گفت: در شرایط کنونی، متکی بودن به تولیدات داخلی با حمایت از بخش خصوصی می تواند نقش پرباری برای کشور و کاهش هزینه های دولت بدنبال داشته باشد.

عبدالنبی یوسفی بر تلاش مسوولان برای تشویق و ترغیب سرمایه گذاران به این منطقه تاکید و از زحمات و فعالیت های مدیر و مجموعه جهاد کشاورزی قدردانی کرد.

مدیر این کارخانه گفت: این واحد درزمینه تولید خوراک دام سبک و سنگین فعال است و محصولات آن نیازهای واحدهای پرورش و پرواربندی گوسفند، گوساله تامین می کند.

کاوه ابراهیمی افزود: محصولات این کارخانه به صورت کنستانتره و با تعرفه دولتی به دامداران استان بوشهر به فروش می رسد.

وی اضافه کرد: همه سرمایه گذاری انجام شده برای احداث این کارخانه که هفت میلیارد ریال است، از محل درآمد شخصی تامین کرده ام و برای اخذ تسهیلات بانکی تشکیل پرونده داده ام.

ابراهیمی ادامه داد: راه اندازی این پروژه شش نفر به صورت مستقیم و نزدیک به 40 نفر غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

مدیر این کارخانه افزود: مواد تشکیل شده در تهیه خوراک دام شامل جو، ذرت، سویا، سبوس، کلزا، صدف، موادمعدنی، ویتامینی و روغن است که برمبنای میزان نیاز انرژی و براساس سن دام تهیه می شود.

وی بیان کرد: مواد خوراکی تهیه شده نقشی مهم درتکمیل و تامین مواد مورد نیاز ویتامینی و پروتئینی دام ایفا می کند که روی علوفه تغذیه دام ریخته و مصرف می شود.
منبع:
ایرنا
برچسب ها: بوشهر ، گناوه
نام:
ایمیل:
* نظر: