bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
فرماندار دشتستان از کمک 52 میلیارد ریالی به کشاورزان این شهرستان خبر داد.
ارسلان زارع ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های کشاورزی در شبانکاره گفت: توجه به کشاورزان و حمایت از این قشر تاثیرگذار و مولد مورد توجه و تاکید مسئولان شهرستان دشتستان قرار دارد و امیدواریم با تلاش بیشتر به نتایج مورد نظر برسیم.

وی با تبریک هفته جهاد کشاوری به جهادگران عرصه کشاورزی و تولید افزود: افزایش بهره‌وری و رونق اقتصادی در بخش کشاورزی از سیاست‌های مهم دولت تدبیر و امید است که در این راستا با استفاده از متخصصان مجرب، تخصیص اعتبارات ویژه و برنامه‌ریزی لازم گام‌های مهمی برداشته شده است.

فرماندار دشتستان از افتتاح طرح‌های آبیاری پرفشار نخیلات بخش مرکزی دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با تلاش مسئولان محقق شده است.

زارع با اشاره به کمبود آب و کاهش ذخیره سفره‌های زیرزمینی بر صرفه‌جویی و استفاده بهینه از آب تاکید کرد و ادامه داد: در این راستا بدیهی است که دولت حمایت می‌کند و سال گذشته نیز به همین منظور بالغ بر 52 میلیارد ریال به کشاورزان دشتستانی کمک بلاعوض شده است.

فرماندار دشتستان با اشاره به افتتاح مرغداری شبانکاره خاطرنشان کرد: یک واحد مرغداری در بخش شبانکاره با ظرفیت 30 هزار قطعه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون ریال، اشتغالزایی 8 نفر و تولید سالانه 250 تن گوشت مرغ به بهره‌برداری رسیده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: