bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۸ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
وب سایت ها به یکی از ابزارهای مهم برای معرفی یک کسب و کار یا برند تبدیل شده اند. روزانه افراد زمان زیادی را در اینترنت و فضای مجازی سپری می کنند و پاسخ بسیاری از سوالات خود را در اینترنت جستجو می کنند یا نیازمندیهای خود را از سایت ها تهیه می کنند




















طراحی سایت در تبریز را فقط به شرکت آونگ وب بسپارید

وب سایت ها به یکی از ابزارهای مهم برای معرفی یک کسب و کار یا برند تبدیل شده اند. روزانه افراد زمان زیادی را در اینترنت و فضای مجازی سپری می کنند و پاسخ بسیاری از سوالات خود را در اینترنت جستجو می کنند یا نیازمندیهای خود را از سایت ها تهیه می کنند. این مسئله بخصوص در شهرهای بزرگ بسیار صادق است و شهروندان بسیاری از نیازمندیهای خود را اینترنتی و از سایت ها تامین می کنند. طراحی سایت در تبریز و سایر شهرهای بزرگ یک فرصت مناسب برای فروش محصولات و ارائه خدمات است که با رعایت اصول مهم طراحی سایت بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.

ده نکته مهم برای طراحی سایت در تبریز

1. استفاده از رنگ‌های خوب اما با طیف رنگی محدود در طراحی سایت

شاید انتخاب رنگ به نظر امری ساده به نظر برسد اما استفاده از رنگ های مناسب و متناسب با محتوای کاری شما بسیار اهمیت دارد. استفاده از طیف رنگی زیاد باعث می شود که بیننده از لحاظ بصری، دچار حواس پرتی شود و حس بدی از سایت دریافت کند. بنابراین دو یا سه رنگ را برای استفاده در سایت در نظر بگیرید.



2. استفاده از فضای خالی در بخش‌های مختلف سایت

فضای خالی یا سفید،‌ بخش های مختلف سایت را از هم تفکیک می‌کند و کاربر دید مناسبی از سایت خواهد داشت. طراحی هدفمند خود منجر به ایجاد یک ساختار مناسب با فضاهای خالی که با سایر المانها تناسب دارند، خواهد شد.

3. طراحی سایت ریسپانسیو در تبریز

تبدیل بازدیدکننده به مشتری در طراحی سایت در تبریز مدرن بسیار اهمیت دارد. زمانی که کاربران با دستگاه های مختلف وارد سایت شما می شوند باید ساختار سایت شما یکپارچه باشد و به هم ریختگی در آن دیده نشود. طراحی ریسپانسیو امکان مشاهده سایت روی موبایل، کامپیوتر، تبلت و .. را بدون اینکه بخش های مختلف آن دچار بهم ریختگی شوند برای کاربران فراهم می کند.

طراحی سایت ریسپانسیو

4. طراحی دکمه های (Call To Action)CTA

کاربر بعد از مشاهده سایت شما،‌ باید چه کاری انجام دهد؟ رسالت شما از طراحی سایت در تبریز چه بوده است؟ می خواهید کاربران از سایت شما خرید کنند؟ یا به عضویت سایت درآیند و مجله ها را برایشان ایمیل کنید؟ دکمه‌های کال تو اکشن برای اینکه کاربران بتوانند در سایت شما کاری که مد نظر شماست را انجام دهند،‌ طراحی می‌شوند. شما باید این دکمه ها را جذاب طراحی کنید و در مکان مناسب قرار دهید و سپس کاربران را تشویق کنید که فعالیت مورد نظر شما را انجام دهند.

5. تصاویر و ویدئوهای با کیفیت

تصاویر المان‌های مهم در هر سایت هستند. تصاویر جذاب، جلوه بصری خوبی در سایت ایجاد می کنند و کاربران مشتاق می شوند که زمان بیشتری در سایت بمانند. بعلاوه استفاده از تصویر کمک می کند که کاربر درک درست تری از مطالب داشته باشد. ویدئوها یکی دیگر از المان های مهم در صفحه هستند که به فهم درست کاربر کمک می کند.

ویدئوها امروزه تاثیر بسیار زیادی در دیجیتال مارکتینگ و فروش محصولات دارند. زیرا کاربر می تواند با مشاهده فیلم یک محصول بهتر آن را ببیند و با شناخت بیشتری نسبت به خرید محصول اقدام نماید. این کار باعث می شود که رضایت کاربر از سایت نیز بیشتر شود. بهینه بودن عکس ها در طراحی سایت در تبریز که تعداد تصاویر مربوط به محصولات بالاست، بسیار اهمیت دارد. آونگ وب طراحی سایت فروشگاهی در تبریز را با رعایت تمامی مولفه های مهم در طراحی سایت انجام می دهد.

6. کد گذاری backend را بهینه کنید

کد نویسی بهینه برای طراحی سایت در تبریز بسیار اهمیت دارد و یکی از مولفه‌های مهم سئو به شمار می رود. کدهای بهینه حجم صفحات را کاهش می دهند و در نهایت منجر به افزایش سرعت لود سایت می شوند. افزایش سرعت سایت روی رتبه بندی شما در نتایج جستجو تاثیر گذار است و نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

7. طراحی کاربر پسند

شما در وهله اول باید سایت را برای کاربران طراحی کنید نه برای موتورهای جستجو. در طراحی کاربر پسند، بازدیدکنندگان می توانند به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود از هر دستگاهی دسترسی پیدا کنند. کاربر پسند بودن سایت موجب بهبود عملکرد وب سایت می‌شود و شانس موفقیت در تجارت و در نتیجه فروش شما را افزایش خواهد داد. امروزه رضایت کاربران یکی از مولفه های مهم برای رتبه بندی سایت ها به شمار می رود. الگوریتم های گوگل هوشمند شده اند و بر طبق معیارهای خاصی می توانند میزان رضایت کاربران از سایت شما را درک کنند.

8. مولفه های سئو سایت در تبریز

با بهبود مولفه های سئو در تبریز می توانید به رشد وب سایت کمک کنید. شما باید به فرانت اند و بک اند سایت خود به صورت همزمان توجه داشته باشید. در واقع باید یک استراتژی برای سئو داشته باشید. استراتژی سئو گام هایی که باید برای سئو سایت بپیمایید را به شما نشان خواهد داد. آونگ وب کلیه خدمات سئو در تبریز را انجام میدهد و می توانید برای سئو سایت خود از خدمات این شرکت بهره بگیرید.

سئو در طراحی سایت

9. بهینه سازی سرعت سایت

سرعت یک مولفه بسیار مهم برای سایت است. کاربران برای اینکه سایت شما لود شود زمان زیادی منتظر نمی مانند. وقتی لود سایت شما بیش از چند ثانیه طول بکشد آن را ترک خواهند کرد. این مسئله بسیار به سایت شما آسیب می زند. بنابراین مهم است که مواردی که منجر به بهبود سرعت سایت می شود را بهبود دهید. رعایت برخی از نکات برای افزایش سرعت سایت ضروری است. در ادامه به برخی از نکات اشاره می کنیم:

· یک عکس را هر چقدر هم که کوچک باشد، با ابزارهایی نظیر فتوشاپ بهینه کنید.

· فایل ها را فشرده سازی کنید تا حجمشان کم شود و سریعتر باز شوند.

· تعداد درخواست های HTTP را در ابزارهای توسعه دهنده گوگل به حداقل برسانید.

· برای طراحی سایت در تبریز میزبان مناسبی را به عنوان سرور برای سایت تان انتخاب کنید.

10. تولید محتوا در تبریز

محتوا یکی از کلیدهای موفقیت شماست. سایت شما باید به نیاز کاربران پاسخ دهد و این کار با استفاده محتوای غنی انجام می شود.

توجه به هر کدام از مولفه های عنوان شده منجر به افزایش عملکرد و کارایی سایت می شود و رضایت کاربران، موتور جستجو و در نتیجه ارتقای رتبه سایت را به همراه خواهد داشت. برای طراحی سایت در تبریز و سئو سایت در تبریز می توانید به شرکت آونگ وب به آدرس سایت www.avangweb.ir مراجعه نموده و جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره ی 04135576837 تماس حاصل فرمایید.



نام:
ایمیل:
* نظر: