bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۳ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خبر داد:
بامداد جنوب: معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از اجرای بیش از 10 برنامه فرهنگی و قرآنی شاخص همزمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد.
وحید حیدری با تبریک فرارسیدن بهار انقلاب گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر مرهون جانفشانی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران است. تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی روزهای جانفشانی فرزندان ملت شریف ایران را که در جای‌جای نقاط میهن اسلامی برای برافراشتن پرچم نظام مقدس اسلامی بپا خاستند، فراموش نخواهد کرد.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای دهه فجر توضیح داد: برنامه‌های متنوعی از سوی این اداره‌کل در کمیته فرهنگی دهه فجر در نظر گرفته شده است که در این راستا، بیش از 10 برنامه شاخص فرهنگی و قرآنی و چندین برنامه متنوع فرهنگی هنری در طول ایام این دهه مبارک اجرا خواهد شد.

به گفته حیدری، مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در دهه مبارک فجر عبارتند از: کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور قاری برجسته کشور، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری پویش ساخت عروسک و مترسک، برگزاری پویش کلیپ یک دقیقه‌ای با عنوان «سهم من در اعتلای انقلاب اسلامی»، برگزاری پویش شعارهای انقلاب، پویش خلاقیت مسجد و محله، پویش میثاق‌نامه با امام و انقلاب، رونمایی از کتاب، ایستگاه فرهنگی و صلواتی و...
نام:
ایمیل:
* نظر: