bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
بخشدار شبانکاره از اجرای 100 میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرها و روستاهای شبانکاره خبر داد.
بخشدار شبانکاره از اجرای 100 میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرها و روستاهای شبانکاره خبر داد.

مسلم سلیمانی ظهر امروز در نشست مردم و مسئولان شبانکاره اظهار داشت: شبانکاره دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای توسعه و پیشرفت بیشتر است و باید با عزم جمعی برای تحقق این مهم گام برداریم.

وی افزود: سرکشی به مناطق محروم و حضور در بین مردم در واقع به منظور شناخت مشکلات و معضلات و ارائه راهکارهای لازم برای غلبه بر مشکلات است و امیدوار هستیم در این مسیر به نتایج لازم برسیم.

بخشدار شبانکاره خاطر نشان کرد: در یکسال اخیر حجم و کیفیت خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در زمینه خدمات رفاهی بیشتر از قبل شده و این روند امسال تداوم خواهد یافت.

سلیمانی با اشاره به پروژه‌های رفاهی و ورزشی در شبانکاره تصریح کرد: با تدبیر استاندار، امسال تمام روستاهای بالای 500 نفر جمعیت دارای زمین چمن مصنوعی فوتبال می‌شوند و در تمام روستاهای استان نیز طرح جمع‌آوری مکانیزه و بهداشتی زباله انجام خواهد شد.

وی به نامگذاری امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به نامگذاری سال جدید به نام "دولت و ملت همدلی و همزبانی"، اعتقاد داریم باید از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل مردم قرار بگیریم و آنها را برطرف کنیم.

بخشدار شبانکاره از اجرای 100 میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرها و روستاهای شبانکاره خبر داد و افزود: در یکسال گذشته 100 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی در شهر و روستاهای بخش شبانکاره هزینه شده و شاهد پیشرفت‌های خوبی در این منطقه هستیم.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: