bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴
کمال ابراهیم‌زاده:
از بهترین راه‌ها برای فعالیت سیاسی، روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم است. این‌که شما راه بیفتید و بروید مردمی را که در خیابان ایستاده‌اند، همین‌طوری آگاه و روشن کنید تا اطلاعات سیاسی‌شان بالا برود و اقدامات و فعالیت‌های سیاسی مناسبی را انجام دهند. اصلا کل سختی کار سیاسی هم در همین آگاهی‌بخشی است، وگرنه بقیه کار‌های سیاسی که کاری ندارند.

حالا چطور باید آگاهی‌بخشی کرد؟ هزاران راه وجود دارد که می‌شود به کمک آنها آگاهی‌بخشی و مردم را روشن کرد. شما فقط باید کاری که کنید که مردم به در که نگاه می‌کنند، آگاه و روشن شوند، به دیوار که نگاه می‌کنند، آگاه و روشن شوند، آب از گلویشان که پایین می‌رود، آگاه و روشن شوند، هر لقمه‌ای که از گلویشان پایین می‌رود، آگاه و روشن شوند.
در همین راستاست که امسال در یکی از شهر‌های ایران (مثلا اصفهان) یک غذای نذری پخش شده است که در یک پاکت و مشمای بسیار شیک قرار داشته و روی پاکت نوشته شده بوده:
«مذاکره با امریکا ممنوع»

و همین‌طور در قسمت دیگری از این پاکت نوشته شده بود:
Down with USA
Down with Israel
و جالب اینجاست که این غذای نذری پخش شده، قیمه بوده است. این که این غذای نذری قیمه بوده است یعنی... نمی‌دانم یعنی چه... ولی قاعدتا باید یک معنایی داشته باشد.
اما فقط «هیات رزمندگان اسلام» نیست که تلاش دارد با رساندن چنین غذا‌هایی به مردم آگاهی‌بخشی کند بلکه افراد دیگری از طیف فکری متضاد هم هستند و تلاش می‌کنند با رساندن غذا به دست ملت آگاهی‌بخشی کنند. چطور؟ این‌طور که دوباره در یکی از شهر‌های کشور، یک بنده خدایی اسم جگرکی‌اش را گذاشته «جگرکی 1+5». حالا منظورش از این کار چه بوده؟ منظورش این بوده که آنهایی که می‌روند و با 1+5 مذاکره می‌کنند، جگر دارند و جگر خوبی هم دارند و داشته‌اند. اگر این‌طور نبود طرف اسم مغازه‌اش را می‌گذاشت «کله پاچه 1+5» یا «سنگدان 1+5» یا چه می‌دانم، مثلا اسمش را می‌گذاشت «مرغ‌فروشی 1+5».

اگر یکی اسم مغازه‌اش را می‌گذارد «ماست‌فروشی مش‌غلام» منظورش این است که «مش‌غلام» ماست دارد و ماستی که دارد هم مرغوب مرغوب است. پس این بنده خدایی که اسم مغازه‌اش را گذاشته جگرکی 1+5 منظورش این بوده که از تیم مذاکره کننده و مذاکرات هسته‌ای حمایت کند و این حمایتش را به همگان نشان بدهد.
می‌بینید؟ می‌بینید چقدر آگاهی‌بخشی راحت و مفید است؟ می‌بینید چقدر همه به‌دنبال آگاهی‌بخشی‌اند؟

نام:
ایمیل:
* نظر: