bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
سیاست شورای آموزش و پرورش برای پیشرفت و شکوفایی استعدادهای علمی، فرهنگی و اجتماعی است.
 بامداد24: فرماندار تنگستان گفت: سیاست شورای آموزش و پرورش برای پیشرفت و شکوفایی استعدادهای علمی، فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش بامداد24 به نقل از  روابط عمومی فرمانداری تنگستان غلامرضا ترک زاده فرماندار تنگستان درنشست شورای آموزش و پرورش تنگستان افزود: تنگستان دارای رتبه نخست استانی حفظ کل قرآن کریم است که این امر نتیجه تلاش مسوولان و دانش آموزان این شهرستان است.

وی اضافه کرد: شهرستان تنگستان دارای جایگاه مهم درحوزه فرهنگی و ادبی است که وجود استعدادهای درخشان دراین شهرستان موید این ادعاست به گونه ای که درمسابقات بزرگ علمی، ورزشی و فرهنگی و پاسخگویی به پرسش مهر رییس جمهوری مقام برتر بدست آورده است.

ترک زاده با قدردانی از تلاش مسوولان آموزش و پرورش و مشارکت جدی اولیا دانش آموزان در رشد و شکوفایی استعدادها ادامه داد: درچهار سال گذشته شهرستان تنگستان فاقد حافظ کل قرآن بوده اما اکنون سه موسسه قرآنی حفظ و قرائت قرآن که دارای رتبه نخست حفظ کل قرآن کریم دراستان بوشهر هستند فعال است.

وی با اشاره فصل تابستان و تعطیلی مدارس بیان کرد: مسوولان آموزش و پرورش وهمه کسانی که دارای امکانات مناسبی هستند زمینه بهره وری مطلوب دانش آموزان از اوقات فراغت را فراهم کنند.

فرماندار تنگستان افزود: دراین شهرستان فضای آموزشی به انداه کافی وجود دارد وباید درزمینه ایجاد سالن اجتماعات و برنامه های حوزه تربیت بدنی فضای لازم ایجاد و در زمینه هوشمند سازی کلاس های درس توجه لازم و کافی صورت گیرد.

رییس آموزش و پرورش تنگستان نیز به تشریح و ساماندهی و سازماندهی فضاهای آموزشی و نیروهای انسانی پرداخت و گفت: کار پروژه مهر را از خرداد سال جاری آغاز کرده ایم و با همکاری همه مردم، مسولان و معلمان مهر خوبی را برای دانش آموزان رقم خواهیم زد.

یونس باربرز افزود: کنکور سراسری سال 94 همزمان با سراسر کشور در روزهای 21 و 22 خرداد با شرکت بیش از 460 داوطلب درپنج گروه آموزشی در شهر اهرم برگزار می شود.

وی بیان کرد: دراین ارتباط با همکاری همه مسوولان بویژه فرماندار تمهیدات لازم را برای برگزاری مطلوب این آزمون فراهم ساخته ایم.

در این نشست از 26 تن از نام آوران عرصه های علمی، قرآنی و ورزشی تنگستان با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

درشهرستان تنگستان بیش از هفت هزار دانش آموز و 700 معلم مشغول تحصیل و تدریس هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: