bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۸ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴
کمال ابراهیم‌زاده:

از بزرگترین خوبی‌ها و نیکی‌های در این عالم، این است که فردی، فرد دیگری را به راه راست هدایت کند. این کار نیک بیشترین ثواب‌ها را دارد و بسیار خوب است که ما در ایران افرادی داریم که چنین کاری را می‌کنند. واقعا خداوند پدر آقای سلحشور و آقای جهانگیر الماسی را بیامرزد که آمدند و خانم آنجلینا جولی را هدایت کردند و خانم جولی الان متحول شده است و در پیامی در توئیترش، هم به مردم پاریس و هم به مردم لبنان که توسط اقدامات انتحاری و خرابکارانه داعش صدمه دیده بودند، تسلیت گفته است.

البته آقای جهانگیر الماسی ادعا کرده بودند ایشان و آقای سلحشور «انتخاب شده بودند» که خانم آنجلینا جولی را هدایت کنند، ولی این دو بسیار خوب همین هدایت را انجام داده‌اند. جا دارد که بسیاری از هنرمندان ایرانی از همین خانم آنجلینا جولی هدایت شده یاد بگیرند و همانطور که خانم جولی به بمبگذاری در لبنان واکنش نشان داد، هنرمندان ما نیز تمامی اقدامات خرابکارانه و تروریستی را محکوم کنند.

البته می‌توان از آقای الماسی و سلحشور خواست که به هدایت هنرمندان ایرانی خودمان نیز بپردازند تا آنها نیز مانند خانم جولی اقداماتی صلح و حق جویانه داشته باشند. البته شاید هم مساله تا مقداری به خود فرهنگی که خانم جولی در آن بزرگ شده است بر می‌گردد و ایشان توسط خانواده اش بسیار اخلاقی بار آمده است که در این زمانه که اسلام‌هراسی در غرب وجود دارد، می‌آید و از مسلمانان لبنان حمایت می‌کند.

و ما هم باید بیشتر به هنرمندان خودمان درس اخلاق بدهیم تا آن‌ها هم چنین اقداماتی انجام دهند. چون همانطور که می‌دانید خانم جولی... چی؟ خانم آنجلینا جولی صفحه توئیتر و فیس بوک ندارد؟ یعنی چه؟ من خودم عکسش را دیده‌ام. بله؟ عکسی که در رسانه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌ها پخش می‌شود مربوط به خود خانم آنجلینا جولی نیست؟ پس مربوط به چه کسی است؟ به طرفداران ایشان؟ واقعا؟ نکنید اذیت.

ولی یعنی چه این حرف شما؟ اگر این توئیت خود خانم جولی نبود سایت‌های «خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)»، «جام نیوز»، «همشهری آنلاین»، «سازمان بسیج دانشجویی»، «ساعت 24» و «کافه سینما» نمی‌آمدند این خبر را همینطوری پخش کنند که.
واقعا مطمئنید که این توئیت خود خانم آنجلینا جولی نبوده؟ مطمئنِ مطمئن؟
خب... این مساله به این معنی نیست که خانم آنجلینا جولی توسط آقای جهانگیر الماسی و سلحشور تاثیر نپذیرفته‌اند. اتفاقا ایشان هنوز هم تاثیر پذیرفته هستند. واقعا هم در بین هنرمندان ما افراد بیشتری می‌بایست بمبگذاری در لبنان توسط داعش را محکوم می‌کردند.
ولی شما ای خبرگزاری محترم، خواهشا بیشتر به منابع خبرت توجه کن. من بیشتر از 250 کلمه مطلب نوشته بودم.

نام:
ایمیل:
* نظر: