bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
سال گذشته یک هزار و ۴۵ طرح عمرانی در مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر اجرا شد.
 مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر گفت: سال گذشته یک هزار و ۴۵ طرح عمرانی در مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر اجرا شد.

 سرگرد ذوالفقار عباسی‌فر صبح پنجشنبه در نشست ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و هجرت ۳ در بوشهر اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی برنامه‌ریزی گسترده‌ای را برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته است و در این راستا طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

وی از اجرای یک‌هزار و ۴۵ طرح عمرانی در مناطق کمتر برخوردار استان بوشهر در سال گذشته خبر داد و افزود: این طرح‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر و با اعتبار ۱۷۰ میلیارد در نقاط محروم استان اجرا شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر افزود: از مهمترین طرح‌های اجرا شده می‌توان به ساخت مسجد، حسینیه، غسالخانه، خانه عالم، خانه بهداشت و طرح‌های آبرسانی اشاره کرد.

وی از تخصیص بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای اجرای ۹ طرح در مناطق محروم استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: تشریح و تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی یکی از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی است که در این راستا همایش‌ها، نشست‌ها و کارگاه های آموزشی متعددی برگزار شده است.


عباسی‌فر از راه‌اندازی ۷۵۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: کارگاه‌های تولید محصولات دامی و پرورش زنبور و مرغ و کارگاه‌های محصولات خوراکی از جمله این طرح‌ها است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر ادامه داد: همچنین برای اجرای ۷۰۲ طرح‌ اقتصاد مقاومتی تولیدی در استان مبلغ ۱۲۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.
منبع:
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر: