bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴
کمال ابراهیم‌زاده:


بالاخره، دوران دانشجویی من هم تمام شد (هر چند هنوز تمام امضا‌های فارغ التحصیلی‌ام را نگرفته‌ام) و من در اینجا می‌خواهم برای اولین بار به رئیس دانشگاه خلیج فارس نقد وارد کنم و... منتقد عملکرد ایشان در دانشگاه بشوم.

اول اینکه در دوران ریاست آقای مصلح، هر دو هفته یک بار تصویر یکی از افراد ممنوع التصویر شده در دانشگاه نصب می‌شود (توسط تعدادی افراد معلوم‌الحال) و بعد هیچ برخورد قاطعی با افرادی که این تصویر‌ها را نصب می‌کنند، صورت نمی‌گیرد. هر چند وقت یک بار، تصویر رئیس دولت اصلاحات در جای جای دانشگاه نصب می‌شود و برخی دانشجویان برای اینکه نگاهشان به این تصاویر نیافتد مجبورند با یا چشمان بسته راه بروند یا سرشان را بگیرند بالا و راه بروند که... خب... برایشان مشکلاتی پیش می‌آید.

دومین مساله مهمی در دوران ریاست آقای مصلح اتفاق افتاده، این است که هر چند وقت یک بار برخی تشکل‌های معلوم الحال این دانشگاه، افرادی مساله دار را دعوت می‌کنند و بعد با مجری گری برخی مجریان معلوم حال دیگر، مراسمی را برگزار می‌کنند. آخر مگر معلوم الحال بودن، شاخ دارد یا دم؟ خب برخی افراد معلوم الحالند دیگر. نباید به آن‌ها اجازه برگزاری و مجری‌گری مراسم‌ها را داد.
اخیرا، یکی از منصوبین آقای مصلح در یک نشستی چنان حرفی را به یکی از دانشجویان ارزشی زده‌اند و چنان شعری را در جواب به آن دانشجو خوانده‌اند که دانشجوی ارزشی مربوطه... دیگر حرفی نداشته که بزند.

فضای دانشگاه خلیج فارس این قدر سیاست زده است که دانشجویان ارزشی برای فرار از این فضای سیاست زده، حتی به سرویس‌های بهداشتی نیز نمی‌توانند بگریزند. چرا؟ چون اخیرا مشاهده شده است که در این سرویس‌های بهداشتی نیز شعار‌های سیاسی در حمایت از سران فتنه و فعالین فتنه 88 نوشته شده است. البته در همین دستشویی‌ها به برخی اساتید و دانشجویان دانشگاه هم توهین و ناسزا‌هایی نوشته شده است ولی... دستشویی جای حمایت از سران فتنه نیست. من در اینجا به آقای مصلح می‌گویم یا ایشان دستور می‌دهند این شعار‌ها را از دستشویی‌های دانشگاه پاک کنند یا اینکه من و دیگر دانشجویان ارزشی تحصن و اعتصاب خواهیم کرد. یا اینکه دستور دهند در دستشویی‌ها به همان اندازه ای که در حمایت از سران فتنه شعار نوشته شده است، در حمایت از افرادی مثل آقایان احمدی‌نژاد، رسایی، نقوی حسینی، کوچک زاده و... شعار نوشته شود. یا اینکه کلا شعار‌های در حمایت از سران فتنه پاک شوند و این شعار‌های جدید جایگزین آن‌ها شوند.
در هر حال، آقای مصلح، حواستان باشد./ انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر: