bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
فرماندار کنگان از جذب 670 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به کنگان خبر داد.
بامداد۲۴: عباس جمشیدی شامگاه پنجشنبه در نشست مسئولان کنگان بیان داشت: شهرستان کنگان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای توسعه، عمران و آبادانی است و باید از تمام ظرفیت و توانمندی‌های موجود در آن به نحو مطلوب بهره ببریم.

جمشیدی افزود: در یکسال اخیر با اهتمام مسئولان ارشد استان و با عنایت استاندار بوشهر، پروژه‌های زیربنایی بسیار خوبی در کنگان اجرایی و عملیاتی شده که برای تکمیل این پروژه‌ها برنامه‌ریزی خوبی انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت، در سال گذشته چمن مصنوعی ایجاد کردیم و امسال تمام روستاهای بالای 500 نفر جمعیت از این امکانات برخوردار می‌شوند.

فرماندار کنگان تصریح کرد: امسال همچنین در راستای اجرای دو طرح بزرگ بهداشتی و درمانی نیز با ابتکار استاندار، اقدامات لازم در کنگان انجام می‌شود و امدی است به فضل خدا شاهد رضایتمندی مردم باشیم.

وی یادآور شد: اجرای طرح بهداشت دهان و دندان برای افراد زیر 14 سال و غربالگری قلبی عروقی و دیابت در افراد بالای 30 سال سن هم از جمله این طرح‌هاست.

جمشیدی با اشاره به تخصیص بخش زیادی از اعتبارات شهرستان کنگان گفت: در سال 93 اعتبارات بالغ بر 1100 میلیارد‌ریال به کنگان تخصیص یافت که بیش از 91 درصد آن جذب شده است.

فرماندار کنگان از جذب 670 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به کنگان خبر داد و اظهار داشت: این میزان اعتبار برای عمران و آبادانی مناطق مختلف شهری و روستایی هزینه شده است
نام:
ایمیل:
* نظر: