bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۸ - ۲۳ دی ۱۳۹۴
آدم بعضی وقتا گیر می‌کنه و هر چی هم هولش بدند، فایده‌ای نداره. گیر می‌کنه نه تو گل، نه تو افکار خودش بلکه تو یه کوچه بن‌بست که اگه برگردی هم پشت سرت خبری نیست، حتی اگه از دیوارهای اطرافت بالا بری و به در و دیوار لنگ بندازی هم تهش هیچی نیست.
امین بندری: آدم بعضی وقتا گیر می‌کنه و هر چی هم هولش بدند، فایده‌ای نداره. گیر می‌کنه نه تو گل، نه تو افکار خودش بلکه تو یه کوچه بن‌بست که اگه برگردی هم پشت سرت خبری نیست، حتی اگه از دیوارهای اطرافت بالا بری و به در و دیوار لنگ بندازی هم تهش هیچی نیست.
حالا بحث این روزای ما (البته منظورم روزنامه نیستا) منظورم یه چیز دیگه‌ای هستش که خان عمو پس از سفر اخیر روایتش رو فرمایش کردن و معتقد هستن که الان دیگه باید عروسی بگیریم که عزامون چه خبره!

حالا من مونده بودم که روایت این گیر کردن خان عمو چی بود که تلفنی حاضر نشد بگه و می‌خواست حضوری نقل کنه، معمولا آدم کم طاقتی هست و دل تو دلش نیست، لااقل در برابر من یکی توداری نمی‌کنه سفره که چه عرض کنم، دار و ندارش رو می‌ریزه رو زمین می‌گه من اینم.
بعد از فتح الفتوح سفارت سعودی در تهران که از قضا همزمان شده بود با حضور خان عمو در پایتخت، حضرت والا تشریف آورده بودن بوشهر و ما هم به قصد عرض ادب و حکم بزرگی و کوچکی راهی منزل آقا شدیم. داشت از اولاد می‌پرسید که پروژه رو تموم کرده یا نه؟ منم فضولیم گُل کرد و گفتم: کدوم پروژه؟

گفت: یعنی می‌خوای بگی نمی‌دونی؟ همون پروژه رشته شیمی آقا در دانشگاه آزاد برازجون، مربوط به قانون دوم ترمودینامیک، مربوط به آقااااااس استاااااد، دکتر تازه به دوران رسیده... که قرار بود عملکرد استاندار را به رشته تحریر دربیاورند، می‌خوام ببینم اولاد تونسته چیزی تو این یه هفته‌ای گیر بیاره یا نه. هم می‌خوام مطمئن بشم که نمره میاره – در غیر این صورت، صورت خودش و استاد را سَرِ میدون امام صاف زمین می‌کنم – هم اینکه این گزارش رو لازم دارم....
گفتم: واسه چی؟ به درد چی می‌خوره حالا این گزارش عملکرد آقای استاندار؟ مگه کاری هم جز زیر آب روزنامه ما رو زدن و احمدی‌نژادی کردن این مدیرکل و اون مدیرکل برای برکناریشون، هنر دیگه‌ای هم داشته؟
گفت: بههههه! خبر نداری، می‌خوام بدم بعد از یک‌سال که این فلک زده رو کلا سانسور کردی به‌عنوان گزارش یک روزنامه‌ات کارش کنی، لااقل تو این دو سه ماهی که اینجا هست یه خبری ازش بزن طفل معصوم گناه داره...
گفتم: والله اون که می‌گه روزنامه رو 40 نفر بیشتر نمی‌خونن، چه نیازی به خبرهای ما داره، تازه تا دلت بخواد هم خبرنگار و رسانه داره و هر روز هم موفقیت‌هاش رو تو واتس آپ و تلگرام یکی دو نفر منتشر می‌کنند؛ ما همون واسه مردم می‌‌مونیم.
گفت: عجب! عجب! پس 40 تا خواننده بیشتر نداره، حالا اولاد بیا ببینم این گزارش عملکرد و چکار کردی، این برادرزاده که اهل حال دادن نیست، می‌خوام بدم به دوستام تو دولت تا بدونن که غیر از عوض کردن مدیرای استانی و احداث زمین چمن و خراب کردن ساحل کارای دیگه‌ای هم انجام داده که شاید دولتی‌ها ازش بی‌خبر باشند.
هی صدا می‌کرد اولاد! اولاد!....

نام:
ایمیل:
* نظر: