bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۸ - ۲۸ دی ۱۳۹۴
بامدادجنوب چند ماه پیش از مظلومیت تفکر اعتدال و تدبیر و امید در استان نوشتیم و تاکید کردیم که هنوز دولت تدبیر و امید به استان ما وارد نشده است. مصداق این سخن در آن دوره خالی بودن جای این تفکر و دفاع از آن در نزد مسوولان بود که از زمان روی کار آمدن این دولت حتی ذره‌ای هم به آن اشاره نکرده‌اند.

پس از این هشدار و به فاصله معناداری از آن گزارش شاهد برخی واکنش‌ها در سطح مسوولان استانی بودیم تا جایی که حتی به‌صورت دستوری هم در این مورد خطاب به مدیران صادر شد. جای خوشبختی باقی است که روز گذشته برخی از مسوولان استانی پس از اجرایی شدن برجام در این خصوص اظهارنظر کرده و از آن دفاع کردند، البته این مساله خیلی دیر شده و بر اساس اخبار دریافتی عمر حکومت بوشهر در این دوره به پایان رسیده است و دیگر اینگونه سخنان جایی نخواهد داشت.

در طول هفته‌ها و ماه‌های گذشته دولت حسن روحانی دوران سختی را پشت سرگذاشته است، از دوستانش که نه تنها خیری ندیده که دشمنان این دولت نیز برای منافع گروهی و جریانی و حتی فردی خود دست به تخریب گسترده زده‌اند. کافی است نگاهی به صدا و سیمای آقای سرافراز در این چند روز بیندازید که چگونه بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب پس از جنگ تحمیلی را به سخره گرفته و در صحنه‌های بین‌المللی ایران را سرافراز!! کرده است. در همین راستا خبرگزاری‌ها و سایت‌های اقتدارگرا هم دست به تخریب و حمله زده‌اند و با دستور اتاق فرمان تخریب دستاورد دولت و ملت شروع کرده‌اند.

بدون شک آنچه در عرصه دیپلماسی بین‌المللی در حال اتفاق افتادن است یک رویکرد است و دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای بخش‌های دیگر آن به‌شمار می‌روند که متاسفانه دولت تدبیر و امید به دلیل استفاده نکردن از مدیران خوب و لایق، نتوانسته پیام خود را به همه مردم کشور ابلاغ کند. اگر رادیو و تلویزیون آقای سرافراز سخنان رئیس‌جمهور را زنده پخش می‌کند، پس از آن 23 ساعت برنامه تخریبی علیه دستاوردهای این دولت برای آلوده‌کردن ذهن مخاطبان خود پخش خواهد کرد تا همه چیز به خانه اول بازگردد.

در دوران سعید جلیلی و دولت مهرورز که قطعنامه‌ها یکی پس از دیگری صادر می‌شدند، از صدر تا ذیل این دولت به دفاع از آن پرداخته و به‌گونه‌ای وانمود می‌کردند که فردا کره زمین را آزاد خواهند کرد اما در زیرپوست «ایران» بزرگ‌ترین ورشکتسگی تاریخ در حال رقم خوردن بود.
ضرورت دارد که آنانی که گماشته و منصوب این دولت هستند به خود آیند و از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از آبروی ایرانی بهره بگیرند نه اینکه به فکر منافع شخصی و گروهی خود و گماشتن این فرد و برداشتن آن فرد باشند که نتیجه آن هم عدم توسعه استان شده است. ما امیدواریم که هیات حاکمه! استان در همین چند ماهی که استان هستند به تلافی کم‌کاری‌هایی که صورت داده‌اند دستکم از دستاوردهای دولت دفاع کنند.
برجام حاصل جمع اراده همه ایرانی‌ها بود که روز گذشته در سرمقاله بامدادجنوب به آن پرداخته شد و این جمع همچنان باید حفظ شود تا از گردنه‌های سخت روزگار به سلامت عبور کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: