bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
علی حقیقت‌جو
اشتباه نکنید، منظور از تاریخ مصرف انسان‌ها این نیست که با دیگران مثل مهره‌های شطرنج ‌بازی کنید و بعد از این‌که آنها دیگر هیچ منفعتی برای شما نداشتند، آنها را فراموش کرده و کنار بگذارید.

(هر چند که در دنیای واقعی خواسته یا ناخواسته چنین رابطه‌ای بر روابط بعضی از اشخاص حاکم است). منظور از تاریخ مصرف انسان‌ها این است که شما باید با توجه به یادگیری و رابطه مثبتی که با دیگران دارید، مدت‌زمان دوستی‌تان را با آنها تنظیم کنید، وقتی می‌بینید یک رابطه دیگر هیچ بازدهی مثبتی برای شما ندارد و شما را دچار مشکلات فکری و روحی خاصی می‌کند، چرا آگاهانه به آن ادامه می‌دهید؟

یک انسان آگاه تا جایی که می‌تواند باید سعی کند خود را از افرادی که تاریخ مصرف آنها گذشته است، دور کند، چرا‌که انسان‌های تاریخ مصرف گذشته، افکار تاریخ مصرف گذشته هم دارند و این افکار با انرژی‌های منفی که به‌سمت شما می‌فرستند باعث می‌شوند پتانسیل فکری شما از مدار طبیعی خود خارج شده و در نهایت شما نیز بعد از مدتی تاریخ مصرف گذشته شوید. می‌توانید تاریخ مصرف آدم‌هایی را که در کنار شما هستند، از روی افکار و نیات آنها تخمین بزنید. این ضرب‌المثل عامیانه را فراموش نکنید که می‌گوید« عمر آدم به طول نیست بلکه به عرض است». 

فراموش نکنید که اگر شما نتوانید با عمل، زبان یا افکار خود تغییری مثبتی در زندگی اطرافیان خود به‌وجود بیاورید، تاریخ مصرف شما نیز گذشته است، مگر این‌که خود را تازه کنید. شما هر چه زودتر از این اشخاص فاصله بگیرید، زودتر می‌توانید اقدام به بهبودی خود کنید.

انسان‌ها یا نیات آلوده می‌توانند سبب مسمومیت‌های حاد فکری یا روحی شوند و زمان و هزینه‌های مادی و معنوی طولانی‌تری را از حساب ذخیره زمانی شما به خود اختصاص دهند. شما هر چه دیرتر اقدام به کنار گذاشتن این اشخاص کرده و یک خانه‌تکانی شدید روحی و فکری را به تاخیر بیندازید، به این مسمومیت‌ها اجازه رشد بیشتری در روح و روان خود داده‌اید و باید برای درمان از سرم‌های خاصی استفاده کنید. البته در این میان استثناهایی هم وجود دارند. مهم نیست که شما به چه کاری مشغول هستید، یک سیاستمدار هستید یا یک کارمند یا مهندس یک شرکت، از همین امروز باید به این فکر کنید که کدام‌یک از اطرافیان شما تاریخ مصرف گذشته شده‌اند. بعد از این‌که به این موضوع فکر کردید، از یاد ببرید که به روابط خودتان با دیگران نیز فکر کنید و مطمئن باشید آنها هم به این موضوع فکر می‌کنند که ممکن است شما هم تاریخ مصرفتان گذشته باشید!
پس بهتر است قبل از این‌که دیگران بخواهند شما را کنار بگذارند خودتان افکار آلوده‌تان را با افکار روز تنظیم کرده تا در لیست سیاه دوستانتان قرار نگیرید. حالا به این سوال پاسخ دهید: آیا تاریخ مصرف شما گذشته است؟؟؟
برچسب ها: بامدادجنوب ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: