bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
شهردار آبپخش از اجرای 35 پروژه عمرانی در آبپخش خبر داد.
حسین عباسی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری آبپخش اظهار داشت: تلاش برای زیباسازی شهر و اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر از برنامه‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر است و در این مسیر نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: روند اجرای پروژه‌های شهری آبپخش شتاب و کیفیت مطلوبی دارد و با حمایت مسئولان استان و شهرستان شاهد پیشرفت بسیار خوبی در این راستا هستیم.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت مبلمان شهری و همچنین اجرای پروژه‌های ورزشی و تفریحی در شهر با حمایت شورای اسلامی شهر انجام شده و شهروندان از مجموعه اقدامات رضایت کامل دارند.

عباسی تصریح کرد: سرکشی به پروژه‌ها و دقت در کیفیت بخشیدن به پروژه‌ها از اساسی‌ترین برنامه‌های این مجموعه است و هیچ گونه کم‌کاری نخواهیم کرد.

شهردار آبپخش از اجرای 35 پروژه عمرانی در آبپخش خبر داد و گفت: در سال جاری 35 کوچه و خیابان شهر آبپخش آسفالت خواهند شد و تمام توان و ظرفیت خود را در تکمیل این پروژه‌ها به کار گرفته‌ایم.

عباسی بیان کرد: در خردادماه امسال نیز 5 کوچه و خیابان جدید در شهر آبپخش آسفالت شده و بیش از 5.3 میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه‌ها هزینه شده است.

شهردار آبپخش یادآور شد: بر اساس آمار و ارقام موجود در سال گذشته نیز بیش از 120 هزار مترمربع از معابر عمومی سطح شهر زیرسازی و آسفالت شد و ان‌شاءالله در سال‌جاری نیز این روند با جدیت و اهتمام بیشتری ادامه خواهد یافت.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: