bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
وزيرارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: به نظر مي رسد هزينه 30 ريال براي هر دقيقه مكالمه و پرداخت 500 هزار ريال براي خريد يك خط تلفن در شرايط كنوني كم است و بايد درباره آن بازنگري شود.

«محمود واعظي» امروز (دوشنبه) در حاشيه ديدار با رئيس اتاق صنعت استانبول تركيه در محل وزارت ارتباطات در جمع خبرنگاران افزود: تعرفه هاي تعيين شده براي تلفن ثابت در سال هاي پيش موقتي بود و اكنون دنبال تغيير اين تعرفه ها هستيم تا مخابرات نيز بتواند گام هاي توسعه اي خود را بهتر بردارد. 
به گفته وي، شركت مخابرات در چند ماه گذشته سرمايه گذاري هاي خوب و مناسبي را در بخش مخابراتي انجام داده است.
واعظي گفت: پس از تعيين اعضاي هيات مديره مخابرات و برگزاري نشست هايي در سازمان تنظيم مقررات اميد است در يك ماه آينده تعرفه هاي تازه براي تلفن ثابت اعلام شود. 
وي به نشست هاي متعدد با سهامداران شركت مخابرات درباره تعيين اعضاي هيات مديره اين شركت اشاره كرد و گفت: هدف اصلي اين نشست ها پايان دادن به مشكل هاي موجود و تعيين سياست هاي بازنگري در تعرفه ها بود. 
واعظي افزود: شركت مخابرات در سياستگذاري هاي تازه يك شركت توسعه اي محسوب مي شود و پيش از تعيين هيات مديره جديد، نقشه راهي براي اين شركت تدوين شده است تا اعضا بتوانند بدون هيچ مشكلي شرايط تازه اي را در اين شركت ايجاد كنند. 
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به تعيين اعضاي جديد هيات مديره شركت مخابرات در هفته گذشته اشاره كرد و گفت: پنجشنبه گذشته نشستي با اعضاي هيات مديره جديد و سهامداران شركت مخابرات برگزار و سياست ها و نقشه راه اين شركت به آنان ابلاغ شد. 
وي افزود: اميد است در مجموع با توجه به تجربه هاي گسترده و قابل توجه هيات مديره جديد شركت مخابرات، مسائل اين شركت به سرعت حل شود. 
به گزارش ايرنا، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات چهارشنبه گذشته با صدور احكام جداگانه نمايندگان سهام دولت و سهام عدالت را در هيات مديره شركت مخابرات ايران تعيين كرد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: