bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
پروژه‌های شاخص استان بوشهر از جمله راه‌آهن شیراز ـ بوشهر ـ عسلویه و پروژه آزادراه بوشهر ـ شیراز با جدیت در حال پیگیری است.
 فرزاد رستمی صبح امروز در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: همکاران حوزه وزارت راه و شهرسازی در استان بوشهر در راستای تسریع در اجرای پروژه‌های مختلف، همکاری‌های بسیاری خوبی با هم داشتند.

وی بیان کرد: تعامل و همکاری مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان بوشهر موجب شده اجرای طرح‌ها روند خوبی داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: یکی از موضوعات مهم که باید موردتوجه باشد، توجه بیشتر به توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای، هوایی، دریایی به ویژه ریلی در استان بوشهر است.

رستمی ادامه داد: بر اساس گزارشی که مدیران از پروژه‌های دستگاه‌های عضو شورای مسکن ارائه دادند، پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و اقدامات مؤثری صورت گرفته است. 

وی بابیان اینکه پروژه‌های خوبی در بخش جاده‌ای داشته‌ایم، افزود: با برنامه‌ریزی که به‌عمل‌آمده، به‌منظور تکمیل پروژه‌های  بزرگراه دیر ـ بوشهر قطعات 13 تا 10 و همچنین بزرگراه کنارگذر کنگان در آینده نزدیک فعالیت اجرایی آن شتاب خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان داشت: پروژه گناوه به گوره ـ گچساران با توجه به اینکه مراحل برگزاری تشریفات مناقصه در دست انجام است با مشخص شدن پیمانکار فعالیت اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رستمی گفت: برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان اقدامات خوبی به عمل‌ آمده است تا تعهدات استان در این زمینه انجام شود.

وی اظهار داشت: پروژه‌های شاخص استان از جمله راه‌آهن و آزادراه بوشهر ـ شیراز به‌صورت مجموعه‌ای در حال پیگیری است تا از طریق وزارت عملیاتی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به پروژه‌های بزرگ زیرساختی در حوزه بنادر، فرودگاه‌ها و جاده‌ای، بر هماهنگی بیشتر این مجموعه تأکید کرد و خواستار اهتمام کامل به ارتقای وضعیت فعلی و در صورت وجود کاستی‌ها، اصلاح آنها از اعضای شورا شد.

رستمی از اعضا درخواست کرد با جدیت تمام پیگیر مصوبات جلسات بوده و دستگاه‌ها در طرح‌های مشترک همکاری لازم را با هم داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: