bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
آموزش اصول خودمراقبتی به کارکنان مدارس، معلمان و دبیران به‌منظور ایفای نقش مثبت در ارتقای سلامت جسمی خود از برنامه‌های ماست.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش استان بوشهر گفت: آموزش اصول خودمراقبتی به کارکنان مدارس، معلمان و دبیران به‌منظور ایفای نقش مثبت در ارتقای سلامت جسمی خود از برنامه‌های ماست.

حسن قلندری ظهر امروز در نشست با رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: اجتماعی شدن فعالیت‌های حوزه سلامت، هدف اصلی حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان بوشهر است.

معاون تربی‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش استان بوشهر افزود: نقش این اداره‌کل و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در جهت برنامه‌ریزی، اجرا، پایش و ارزشیابی موردنیاز برای آموزش رسمی و فوق‌برنامه به دانش‌آموزان دارای اهمیت است.

وی اظهار کرد: به‌منظور توانمندسازی دانش‌آموزان در زمینه مراقبت از سلامت خود، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی، خود‌مراقبتی و تبادل اطلاعات و تجارب موجود درزمینه سلامت و ایمنی مدارس، شاخص‌های همکاری مشترک ما خواهد بود.

این مسئول با اشاره به تأمین، حفظ و ارتقای سلامت جسمی دانش‌آموزان به‌عنوان یکی از اهداف کلان حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری، 34 هزار دانش‌آموز دختر متوسطه اول و دوم زیر‌پوشش طرح آهن یاری قرار گرفتند.

قلندری با اشاره به آموزش اصول خودمراقبتی به کارکنان مدارس، معلمان و دبیران به‌منظور ایفای نقش مثبت به‌عنوان الگویی برای سالم زیستن و ارتقای سلامت جسمی گفت: اجتماعی شدن فعالیت‌های حوزه سلامت هدف اصلی ماست.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: