bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
15 مرکز فروش فوق‌العاده اقلام اساسی و ویژه ماه رمضان را در دشتی عرضه می‌کنند
فرماندار دشتی گفت: 15 مرکز فروش فوق‌العاده اقلام اساسی و ویژه ماه رمضان را در دشتی عرضه می‌کنند


 غلامرضا مهرجو ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان دشتی اظهار کرد: در روز 24 خردادماه 92 مردم با بصیرت ایران اسلامی با حماسه‌آفرینی و حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی ضمن حفظ اتحاد، انسجام، همدلی خلق حماسه سیاسی حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی را برگزیدند.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی به وظایفی که بر عهده آن‌ها گذشته شده است عمل کنند تا مردم در ایام ماه مبارک رمضان دچار نارضایتی نشوند، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن، تجارت و اصناف به‌طور دائم بر بازار، مواد غذایی، لبنیاتی و نانوایی‌ها نظارت داشته باشند.

مهرجو خاطرنشان کرد: 15 مرکز فروش فوق‌العاده، اقلام اساسی و ویژه ماه رمضان را در دشتی عرضه می‌کنند که میزان مصرفی گوشت سفید بیش از 250 تن در شهرستان برآورد شده است.

وی تأکید کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا گوشت قرمز، گوشت سفید، برنج، شکر، روغن، حبوبات و ... تهیه، تأمین و زیر قیمت بازار توسط عاملین، باکیفیت و قیمت مناسب به مردم عرضه شود تا بدون کمبود ماه  مبارک رمضان را سپری کنیم.

مهرجو بیان کرد: همه اقلام مورد مصرف در ایام ماه آماده توزیع در بازار است تا روزه‌داران با کمترین دغدغه وارد ماه ضیافت‌الله شوند، مردم نگران نباشند تمام مایحتاج عمومی و مصرفی آن‌ها تهیه‌شده و جای هیچ‌گونه نگرانی در ایام ماه رمضان وجود ندارد، هرچند عده‌ای در بازار به دنبال سودجویی هستند تا در بازار اخلال کنند و این افراد باید شناسایی و در اسرع وقت و با جدیت با آن‌ها برخورد شود.

فرماندار دشتی تأکید کرد: این فروشگاه‌ها باید تابلو فعالیت خود را به‌عنوان عرضه‌کننده اقلام در ایام رمضان نصب کنند و در این راستا تلاش شده است تا تعدادی از فروشگاه‌ها در مناطق روستایی و شهرهای تابعه توسط بخشداران شناسایی و فعالیت کنند.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: