bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
روزنامه بامدادجنوب در ادامه پیگیر‌ی‌های خبری خود در مورد مشکل بی‌آبی که ناشی از مدیریت اشتباه و بی‌تدبیری محض کسانی است که مردم بوشهر را تشنه نگه داشته‌اند به سوژه‌ای تازه پرداخت.
کریم جعفری: روزنامه بامدادجنوب در ادامه پیگیر‌ی‌های خبری خود در مورد مشکل بی‌آبی که ناشی از مدیریت اشتباه و بی‌تدبیری محض کسانی است که مردم بوشهر را تشنه نگه داشته‌اند به سوژه‌ای تازه پرداخت. در این موضوع، مرکز دیالیز بیمارستان فاطمه زهرا بوشهر دچار مشکل بی‌آبی شده بود و همین مساله هم خدمات رسانی به بیماران را دچار اختلال کرده بود.
بر خلاف برخی که فکر می‌کنند وظیفه خبرنگار مطلع کردن فلان مسوول است تا این نقیصه را رفع کند، خبرنگار این ماموریت را دارد تا بی‌تدبیری و ناتوانی برخی مدیران بی‌ادب و بی‌نزاکت را به اطلاع مردم برساند که پس از ورشکستگی در حوزه پیمانکاری و به مدد کمک برخی‌ها که احوالشان بر مردم استان مشخص است و به‌نوعی معلوم‌الحال هستند، به اطلاع مردم برساند.

مردم استان بوشهر آن اندازه بیچاره و بدبخت هستند که هر از راه رسیده‌ای که از مدیریت فقط منم منم را بلد است و از رفتار هم بی‌نزاکتی، بر آنها مدیریت کند و بعد از خودش هم عده‌ای غیرمتخصص را مسوول آبرسانی به مردم کند تا تکلیف ما امروز این باشد.
واقعیت آن است که این افراد آن اندازه خورد و ناچیز هستند که حتی پرداختن به آنها هم دون شأن روزنامه‌ بامدادجنوب است، اما چون وظیفه داریم که مسائل و مشکلات مردم استان را پوشش دهیم، بناچار باز هم به این مساله اشاره کردیم و تا زمانی که مساله آب استان حل نشود، به گزارش ‌نویسی خود ادامه خواهیم داد و از این به‌بعد هم آن را کشوری خواهیم کرد.
روز گذشته یکی از خبرنگاران روزنامه با یکی از به‌حساب مدیران تازه به دوران رسیده گفت‌وگویی تلفنی می‌کند – صدای نامبرده به‌صورت کامل ضبط شده در روزنامه وجود دارد – تا از وی بابت مشکلی که در بیمارستان فاطمه زهرای بوشهر به وجود آمده و باعث اختلال در خدمات رسانی به بیماران شده است، سوال کند. اما این آقای نامحترم در سخنان خود به حالتی طلبکارانه هم خبرنگاران استان را زیر سوال برده و هم منت بر مردم زجرکشیده و فلک‌زده بوشهر می‌گذارد که ماهی 15 میلیون تومان هزینه تانکر آب‌رسان می‌شود و رسانه‌ها سخنان کارگران افغانی را تیتر می‌کنند.

قصد پاسخ به این فرد را ندارم که هر آنچه یاد گرفته از مدیر ارشد خودش یاد گرفته است، وگرنه وقتی در ادارات می‌زنند که توهین به کارمندان و کارکنان بر اساس فلان قانون شش ماه زندان دارد، چرا پائین آن نمی‌نویسند اگر مدیری تازه به‌دوران رسیده به بخش بزرگی از جامعه توهین کرد، سرنوشت او چه خواهد شد؟ کافی است به محلات مختلف بوشهر سری بزنید تا ناتوانی مدیران آبفای استان را به چشم ببینید و متوجه شوید که دنیا دست چه کسی است، کافی است اعلام کنید که مشکل ترکیدن لوله در محله شما وجود دارد، ببینید چه کسی پاسخگو است.
متاسفانه مدیریت فشل و ناامیدکننده در همه اجزای حوزه آب استان دیده می‌شود و اگر فکری به حال این مساله نشود، به‌عنوان یک شهروند بوشهری همه مسائل و مشکلات را به صورت کشوری رسانه‌ای خواهم کرد تا اقایان متوجه رفتار خودشان بشوند. این رشته سر دراز خواهد داشت. 

نام:
ایمیل:
* نظر: