bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
تمرکز روی استان بوشهر در تهاجم فرهنگی و سیاسی و نوع دیگر تهاجمات بیشتر است.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ثروت ایران، تاریخ مقاومت، بیداری و پایداری در بوشهر است، گفت: ‌تمرکز روی استان بوشهر در تهاجم فرهنگی و سیاسی و نوع دیگر تهاجمات بیشتر است.
 
 آیت‌الله صفایی بوشهری ظهر  امروز در همایش حلقه‌های صالحین استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمنان ‌ایران ‌و استکبار جهانی واقفند که ایران در جنگ نظامی شکست نمی‌خورد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس جهان به کمک عراق آمد اما گذشته اینکه آن رژیم شکست خورد خود آنها نیز شکست خوردند و در حال حاضر نیز می‌بینیم در عراق رژیم متمایل به ایران روی کار می‌آید.

وی با بیان اینکه شبکه‌های شنیداری و دیداری دشمنان روزانه بیش از 5 هزار ساعت برنامه دارند، یادآور شد: بیش از 2 هزار ساعت برنامه تعرض به ریشه‌های فرهنگی ما دارند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمنان اسلام آمریکایی، اهل سنت آمریکایی و شیعه لندنی را درست کرده‌اند، عنوان داشت: دشمنان تمام این اشکال انحرافی را برای اضمحلال و نابودی اسلام را در ایران ایجاد کرده‌اند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمنان به غیر از ماهواره‌ها به شدت ارگان‌های ارتباط‌جمعی را در حوزه اخلاق و زندگی فعال می‌کنند، تاکید کرد: بنای آنها تخریب هویت ملی و دینی ایران است به این معنا که قصدشان دگردیسی کنند.

وی اضافه کرد: تمام سعی و تلاش دشمنان در این است که فرهنگ اسلامی ایرانی را از ما بگیرند و هرچه خودشان خواستند بر ما تحمیل کنند و در این راه نیز سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های بلندمدت دارند و در این مسیر و راهی که برای خودشان ترسیم کرده‌اند با هیچ کس تعارف نداشته زیرا حیاتشان بستگی به شکست و اضمحلال نظام مقدس ایران اسلامی دارد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در مبارزه و مقابله با دشمن‌های دشمن در عرصه‌های مختلف به ویژه جنگ فرهنگی کار سنگین و سخت است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای هیچ وقت همانند حال حاضر اقتدار نداشته و هیچ وقت هم مثل این زمان تحت فشار استکبار در عرصه نظامی و جنگ نرم نبوده است.

صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه کار و فعالیت حلقه‎های صالحین کار کوچکی نیست بلکه خیلی کار مهمی است، تصریح کرد: حلقه‌های صالحین، دفاع مقدس فرهنگی فرهنگی در مقابل فرهنگ استکبار و جنگ نرم و فرهنگی دشمنان و آماده‌سازی در برابر جنگ نظامی آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه ما در استان بوشهر شرایط ویژه‌ای داریم، افزود: همجواری و دارا بودن چندین کیلومتر خط مرزی با دریا و ساحل، نیروگاه اتمی، حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی و موقعیت استراتژیک بوشهر شرایط این استان را ویژه کرده تا این حد که در طول تاریخ انگلیس به اینجا حمله کرده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ثروت ایران، تاریخ مقاومت، بیداری و پایداری در بوشهر است، اظهار کرد: لذا تمرکز روی استان بوشهر در تهاجم فرهنگی و سیاسی و نوع دیگر تهاجمات بیشتر است و باید در هدایت و حلقه‌های صالحین بیشتر بپردازیم و در عرصه نظامی نیز بیشتر آماده شویم.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه وظیفه ما در بوشهر در عرصه دفاع مقدس فرهنگی و نظامی بیشتر از دیگر جاهاست، ادامه داد: دنیا سراسر فتنه شده است و هر چه رو به پیش می‌رویم فضاهای غبارآلود جلوی ما را می‌گیرد و فتنه‌های ملی و فراملی نیز بیشتر می‌شود.

وی در پایان گفت: تنها یک راه است که تشخیص دهد راه را از بی‌راهه و آن تقوای الهی و سیاسی بوده که تجلی آن در ولایتمداری است. هنگامی که فتنه سردرآورد باید به سوی ولایت رفت زیرا ولایت شاخص تقواست.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: