bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۰۹
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۴
فرماندار عسلویه از اجرای فاز دوم بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خبر داد.
فرماندار عسلویه از اجرای فاز دوم بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خبر داد.

عبدالله نادری صبح امروز در نشست با مدیران تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: دولت یازدهم به مسئله درمان و حوزه سلامت توجه خاصی دارد و تاکنون برنامه‌های ارزشمندی در این مسیر انجام شده است.

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی در دستور کار مسئولان و متولیان امور قرار دارد و امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.

فرماندار عسلویه با تشکر و خدا قوت به مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان بوشهر و همکارانش و آرزوی قبولی طاعات و عبادات خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم که بتوانیم در این ماه بیشتر خدمت به مردم کنیم، زیرا این وقت‌ها و امکانات حق‌الناس است.

نادری از اجرای فاز دوم بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته با تلاش‌های مسئولان، بیمارستان عسلویه افتتاح و بخشی از مشکلات مردم برطرف شد البته بخش عمده کار هنوز مانده که با تلاش و همت تامین اجتماعی و همکاری صنعت نفت و پشتوانه فرمانداری چه در استان و چه در مرکز کشور امیدواریم بتوانیم فاز دوم بیمارستان را شروع کنیم.

وی یادآور شد: زایشگاه یکی از نیازهای اساسی مردم است و جا دارد بیش از گذشته تلاش کرده تا شاهد تکمیل این پروژه و رضایتمندی مردم باشیم.

رئیس جدید بیمارستان عسلویه نیز با تشکر از زحمات دکتر خادمی (رئیس سابق بیمارستان) گفت: امیدوارم امانت‌دار خوبی باشم و بتوانم این امانت را با سربلندی به نفر بعدی تحویل بدهم.

غلامحسین منور صادق افزود: این بیمارستان دارای کادر و پرسنلی جوان پر انرژی و با انگیزه است و دارای اهداف بلندی هستند و تمام سعی و تلاش من برای تامین اهداف بلند این عزیزان هست.

وی اضافه کرد: از خرد جمعی برای افزایش رضایتمندی بیماران و کادر درمانی بهره خواهم برد و به صورت جدی توسعه فیزیکی و فاز 2 بیمارستان را پیگیری خواهم کرد.

فارس
برچسب ها: بوشهر ، عسلویه
نام:
ایمیل:
* نظر: