bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۴
رئیس شبکه بهداشت دشتستان از تخصیص 100 میلیارد ریال برای بخش سلامت دشتستان خبر داد.
رئیس شبکه بهداشت دشتستان از تخصیص 100 میلیارد ریال برای بخش سلامت دشتستان خبر داد.

 علیرضا حاجیونی پیش از ظهر امروز در بازدید از بیمارستان شهید گنجی برازجان اظهار داشت: شبکه بهداشت دشتستان در راستای ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف، اقدامات موثر و ارزشمندی انجام داده و البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب‌تر نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

وی با اشاره به تلاش‌های این مجموعه در یکسال اخیر افزود: بیشترین تلاش را برای ارائه خدمات به مردم در روستاها و مناطق دوردست انجام داده‌ایم.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان از تخصیص 100 میلیارد ریال برای بخش سلامت دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در یکسال اخیر میزان بودجه این مجموعه بیش از 100 میلیارد ریال بوده که ارائه طرح‌های توجیهی مختلف و رایزنی با مسئولین شهرستانی و استانی تا حدودی در بودجه اختصاص یافته موثر است.

حاجیونی تصریح کرد: با توجه به کاهش بودجه عمومی کشور که پس از کاهش قیمت جهانی نفت صورت گرفته، این شبکه نیز سعی کرده با توجه به آن، اقداماتی در راستای صرفه جویی در هزینه‌ها و از سوی دیگر افزایش درآمدزایی انجام دهد.

وی بیان کرد: تجهیز بخش اندوسکوپی و تجهیز آزمایشگاه تشخیص طبی و آزمایشگاه مواد غذایی از اقدامات این شبکه در راستای افزایش امکانات و تجهیزات درمانی در یکسال اخیر است.
حاجیونی یادآور شد: تجهیز مرکز بهداشتی درمانی شبانکاره و همچنین تجهیز مرکز بهداشتی درمانی تنگ ارم نیز از این دسته اقدامات است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل شبکه بهداشت و درمان دشتستان، مشکل نیروی انسانی است افزود: با راهکارهایی سعی شده از شدت این مشکل کاسته شود، به نحوی که در کیفیت خدمات تاثیر نداشته باشد.
برچسب ها: بوشهر ، دشتستان
نام:
ایمیل:
* نظر: