bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
فرماندار جم از اجرای فاز نخست راه جم به ریز با اعتبار 195 میلیارد ریال خبر داد.
فرماندار جم از اجرای فاز نخست راه جم به ریز با اعتبار 195 میلیارد ریال خبر داد.

عبدالله نادری پیش از ظهر امروز در سومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان جم با اشاره به 24 خرداد ماه سالروز انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: 24 خرداد ماه 92 از روزهای مهم است و رای بالای مردم به دکتر روحانی، در واقع رای به عقلانیت، آرامش، توسعه اقتصادی و تعامل با دنیا بود.

وی با تاکید بر اینکه همه باید در راستای تحقق خواسته‌ها و آرمان‌های مردم گام بردارند ابراز داشت: مردم در یازدهمین انتخاب خود برای ریاست قوه مجریه، تحقق خواسته‌های خود را در اعتماد به جناب آقای روحانی و دولت تدبیر و امید دیدند و همه مسئولان باید در راستای افزایش این اعتماد گام بردارند.

فرماندار شهرستان جم اقدامات دولت طی یک سال اخیر در شهرستان جم را نیز مطلوب توصیف کرد و گفت: تلاش‌های بسیار خوبی در حوزه شهرستان جم به ویژه در موضوع راه، آب، فضای آموزشی و ورزشی و نیز زیرساخت‌های شهری و روستایی آغاز شده که برخی از این تلاش‌ها به بار نشسته است و برخی دیگر نیز طی امسال و سال آینده در چرخه خدمت به مردم قرار خواهد گرفت.

نادری یادآور شد: آغاز عملیات اجرایی احداث سد سرچشمه برای تامین آب شرب و صنعت شهرستان جم به میزان 10 و نیم میلیون مترمکعب و آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از دریا به شهرستان با اعتبار 1000 میلیارد ریال از مصوبات سفر دولت تدبیر و امید به استان از اقدامات مهم دولت در شهرستان جم است.

وی از اجرای فاز نخست راه جم به ریز با اعتبار 195 میلیارد ریال خبر داد و بیان کرد: تامین و تخصیص و برگزاری مناقصه با اعتبار 195 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فاز اول راه جم به ریز به طول 4700 متر، تامین و تخصیص و برگزاری مناقصه با اعتبار 200 میلیارد ریال برای اجرای فاز اول پروژه آبخیزداری در شهرستان در سال جاری با تعریف حدود 2 هزار سازه از محل مصوبه 570 میلیارد ریالی سفر دولت تدبیر و امید به استان و آغاز عملیات اجرایی چندین فضای آموزشی در شهرستان و اجرای حجم زیادی از طرح‌های هادی روستایی نیز بخشی از اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان جم است.

فرماندار شهرستان جم در ادامه سخنان خود با تقدیر از تلاش‌های مجموعه مدیریتی و فرهنگیان شهرستان جم افزود: شهرستان جم در حوزه آموزش در سال گذشته در استان جایگاه بسیار خوبی را کسب کرد که نشان از حضور نیروهای پر تلاش، با دانش و عمل‌گرا در مجموعه آموزش و پرورش است.

نادری با اذعان به کمبود شدید فضای آموزشی در شهرستان جم اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های گذشته تدابیر و پیش بینی‌های لازم برای حوزه آموزش شهرستان انجام نشده و برخی اقدامات صورت گرفته نیز بدون کار کارشناسی انجام شده که اکنون مشکلات بزرگی را برای آموزش و پرورش رقم زده است.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: