bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۴
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتی:
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتی گفت: با راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد به مواد افیونی تاکنون بیش از 500 نفر در دشتی اقدام به ترک اعتیاد کرده‌اند.
عباس بحرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتیاد ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه است به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر واحد پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان دشتی اقدام به ارسال 10 هزار پیامک در این زمینه کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتی گفت: این اداره با همکاری شبکه بهداشت و درمان اقدام به برپایی نمایشگاه عکس و تصاویر پیام‌های هشداردهنده کرد.بهزیستی دشتی با راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد به مواد افیونی باعث شده است بیش از 500 نفر اقدام به ترک اعتیاد کنند.

بحرانی یادآور شد: هر دوره ترک اعتیاد 21 روزبه طول می‌انجامد ولی مشکلی که در این زمینه برای خانواده این بیماران وجود دارد عدم توان مالی در پرداخت هزینه‌های درمانی فرزندان معتاد خود هست.هر دوره ترک اعتیاد برای افراد معتاد مبلغ 4 میلیون ریال هزینه در بردارد که در صورت جذب اعتبار 50 درصد هزینه آن‌ها اداره بهزیستی پرداخت می‌کند.

بحرانی خطاب به خانواده‌ها گفت: خانواده‌ها کنترل بیشتری بر نوجوانان و جوانان اعمال کنند زیرا بیش از 70 تا 80 درصد جوانان از طریق دوستان ناباب معتاد می‌شوند.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: