bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۲۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۴
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: باوجود پیگیری‌های یک سال گذشته، هنوز مسئله بازپرداخت هزینه برق مدارس موجب نگرانی مدیران مدارس است و امیدواریم با پیگیری مسئولان استان این دغدغه رفع شود.
ناصر کرمی در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با اشاره به پرداخت حق نوار مرزی فرهنگیان اظهار داشت: متأسفانه به‌جز برخی مناطق محدود، بسیاری از شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر از این امتیاز برخوردار نشده‌اند.

کرمی با تأکید به مشکل مدارس، در بازپرداخت هزینه برق افزود: باوجود پیگیری‌های یک سال گذشته، هنوز این مسائل موجب نگرانی مدیران مدارس ماست و امیدواریم با پیگیری مسئولان استان این دغدغه رفع شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: مساعدت به آموزش‌وپرورش، یاری به توسعه فرهنگ و آگاهی است.

حجت‌الاسلام سید محمدمهدی پور فاطمی افزود: در نشستی که با معاون رییس‌جمهور و رئیس سازمان مدیرتی و برنامه‌ریزی خواهم داشت، در خصوص برخورداری فرهنگیان استان از حق نوار مرزی همفکری و بررسی لازم صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با طرح دو مورد مطرح‌شده امروز در جلسه شورای اداری استان، می‌توانیم برای رفع مشکلات اقدام مؤثری انجام دهیم.

پور فاطمی در پایان گفت: این‌جانب اعلام آمادگی می‌کنم هرگونه پیشنهاد و درخواست مسئولان آموزش‌وپرورش را تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: