bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
زمینه استفاده شهروندان از ظرفیت‌های نیروگاه اتمی بوشهر فراهم شود.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: زمینه استفاده شهروندان از ظرفیت‌های نیروگاه اتمی بوشهر فراهم شود.

نصرالله اسدی صبح دوشنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری در مناطق مختلف و همه محلات شهر باید به خوبی مورد توجه قرار بگیرد و شاهد توسعه کامل و جامع شهر باشیم.

وی ادامه داد: نیروگاه اتمی بوشهر یک افتخار برای همه مردم است و به عنوان یک برند جهانی شناخته می‌شود ولی انتظار این است که مردم بوشهر نیز از ظرفیت های آن به خوبی بهره‌مند شوند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر اضافه کرد: نیروگاه اتمی دارای یک زمین ۲.۵ هکتاری در خیابان امام خمینی و همچنین یک پلاژ در بندرگاه است که این دو فضا بلااستفاده مانده است.

وی افزود: باید مکاتبات لازم برای استفاده مردم از این دو فضا فراهم شود و شهرداری نیز از طریق خرید و یا اعطای زمین معوض اقدام کند تا شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند و زیرساخت‌های شهری ایجاد شود.

مشارکت شهروندان در نظافت شهر

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: مشارکت شهروندان در نظافت شهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و اگر هر شهروند روزانه یک آشغال از روی زمین بردارد و در سطل زباله بیاندازد، شاهد شهری پاک خواهیم بود.

غلامرضا قادریان به کمبود سطل زباله در سطح شهر بوشهر اشاره کرد و افزود: در برخی از کوچه‌ها شاهد عقب‌نشینی افراد برای تعریض معابر هستیم و نیاز است که برای جابجایی تیرهای برق نیز اقدامات لازم صورت بگیرد.

استفاده از آب‌های سطحی برای آبیاری فضای سبز

عضو دیگر شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار مهار آب‌های سطحی و استفاده از آن‌ها برای آبیاری فضای سبز شد و گفت: این اقدام علاوه بر بهبود وضعیت آبیاری فضای سبز، زمینه تنظیف شهر را نیز فراهم خواهد کرد.

زهرا رضایی همچنین خواستار توجه به خواسته‌های بانوان به ویژه برای ساخت پلاژ بانوان شد و اضافه کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و باید فضای مناسب شهری برای این ماه ایجاد شود.
منبع:
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر: