bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از بهره برداری از دومین هتل استان بوشهر در سال جاری خبر داد.
ناصر امیرزاده بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره برداری از هتل ریم رام در عسلویه اظهار داشت: دولت یازدهم توجه خاصی به افزایش زیرساخت های گردشگری برای جذب گردشگر در حوزه های داخلی و خارجی دارد.

وی اضافه کرد: استان بوشهر به دلیل شرایط خاص اقلیمی می تواند در حوزه های مختلف صنعتی ، تفریحی و تجاری در طی سال مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا توجه خاصی برای توسعه زیرساخت های گردشگری در شهرهای استان بوشهر داریم و از مشارکت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در طرح های کلان و جزء گردشگری حمایت می کنیم.

امیرزاده با اشاره به ساخت هتل'ریم رام' عسلویه عنوان کرد: این هتل بعد از هتل پلاس بوشهر، دومین هتلی است که با مشارکت بخش خصوصی در استان بوشهر ساخته می شود.

وی ادامه داد: برای ساخت این هتل در فاز اول، 20 میلیارد ریال هزینه شده و فاز دوم این هتل نیز تا پایان امسال به اتمام می رسد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر یادآور شد: در فاز اول هتل ریم رام، 57 اطاق به همراه سوئیت های مجزا و 114 تخت به مرحله بهره برداری رسیده است و در فاز دوم نیز سالن همایش ها و سالن پذیرایی به این هتل اضافه می شود.
برچسب ها: استان ، بوشهر ، هتل ، بوشهر ، عسلویه
نام:
ایمیل:
* نظر: