bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
رئیس سلامت اداره کل زندان‌های استان بوشهر از بدهی 36 میلیارد ریالی زندانیان غیرعمد دشتستان خبر داد.
علیرضا میر ظهر امروز در نشست هماهنگی جشن گلریزان در آبپخش اظهار داشت: کمک به همنوعان اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

رئیس اداره سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان بوشهر به اهمیت جشن گلریزان اشاره کرد و افزود: فلسفه برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان، معامله با خداوند بزرگ است.

میر به میزان بدهی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان دشتستان نیز اشاره کرد و ابراز داشت: میزان کل بدهی زندانیان جرائم غیر عمد دشتستان اعم از مالی، مهریه، تصادف و غیره مبلغ 3 میلیارد و 600 میلیون تومان است که امیدواریم با مشارکت خیرین محترم با پرداخت بدهی خود به آغوش گرم خانواده برگردند.

رئیس اداره سلامت زندان‌های استان بوشهر به برگزاری جشن گلریزان در بخش آبپخش اشاره کرد و افزود: سال گذشته مبلغ 3 میلیون و 600 هزار تومان از طرف خیرین محترم آبپخش به جشن گلریزان کمک شد که امیدواریم با مشارکت گسترده مردم مومن و بزرگ بخش شاهد افزایش این مبلغ باشیم.

وی اضافه کرد: جشن گلریزان در بخش آبپخش در تاریخ 13 تیرماه مصادف با 17 رمضان‌المبارک ساعت 9:30 صبح در مصلی جمعه (مسجد رحمت) برگزار خواهد شد.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: