bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
خبرنگاری شغلی مقدس درجامعه است و هر فردی به این حرفه روی می آورد باید علم و دانش و تبحر خاص داشته باشد.
شهردار گناوه: روز شنبه در نشست با خبرنگاران بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار افزود: خبرنگاران باوجود اینکه از کمترین مزایا محروم هستند اما بخاطر عشق و علاقه در روشنگری جامعه و تامین منافع عمومی شهروندان تلاش می کنند.

حسین حسن‌زاده: تحولات اجتماعی در یک جامعه به فعالیت و تلاش خبرنگاران وابسته است و آنان می توانند سطح علم و دانش و فرهنگ جامعه را ارتقا دهند.

وی به بخشی از عملکرد دوران تصدی مسئولیت خود اشاره کرد و افزود: ارتقای جایگاه شهرداری، قانون مداری، احترام به حقوق شهروندی، پرداخت مطالبه های پیمانکاران و کارکنان، شتاب در بهبود مبلمان و زیرساخت های شهر، شروع بکار سازمان پسماند شهری، توجه به منابع پایدار مالی، اتمام پروژه های نیمه تمام و مساعدت مالی فرهنگی و ورزشی به دستگاههای فرهنگی و ورزشکاران و یادواره شهدا از عمده این فعالیت ها است.

وی اظهارکرد: اهتمام به طرح های مشارکتی نیز از جمله بازار ماهی فروشان، ترمینال مسافری و بازار قدیم ، طرح فناوری اطلاعات ، پیاده رو سازی، نصب علایم راهنمایی و رانندگی ، بهسازی فضای سبز بلوار امام علی(ع) و احداث بوستان فاز 3 خور از دیگر عملکرد شهرداری در مدت یادشده است.
برچسب ها: گناوه ، خبرنگاری ، شهرداری
نام:
ایمیل:
* نظر: