bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
برای تامین آشامیدنی استان بوشهر۱۰ پروژه آب شیرین کن در استان آغاز می‌شود که ۷ پروژه آن با ظرفیت ۷۰ هزار متر مکعب در روز طراحی شده است.
استاندار بوشهر گفت: برای تامین آشامیدنی استان بوشهر۱۰ پروژه آب شیرین کن در استان آغاز می‌شود که ۷ پروژه آن با ظرفیت ۷۰ هزار متر مکعب در روز طراحی شده است.
 
 مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست شورای اداری بوشهر با گرامیداشت حماسه 24 خرداد و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اظهار داشت: مردم رشید ایران اسلامی در 24 خرداد به شعار و برنامه‌های کلی دولت تدبیر و امید اعتماد کردند و حماسه‌ای که رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال نامگذاری کردند محقق کردند.

استاندار بوشهر افزود: ملت شریف ایران اسلامی با انتخاب خودشان فضای تدبیر و امید را در سراسر کشور ایجاد کردند و آرامش، اعتدال و منطق در تصمیم‌گیری‌ها حاکم شد.

وی تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مشارکت مردم در موارد مرتبط با خودشان ارتقاء یافته و دولت بر این باور است که از تمام اندیشه‌ها درمدیریت امور جامعه حداکثر بهره‌گیری را داشته باشد.

سالاری گفت: همچنین فضای استان بوشهر با همدلی مردم و مسئولان آرامش لازم حاکم است و تمام تصمیمات با همکاری مردم و مبتنی بر منطق و نیازها مردم گرفته می‌شود.

استاندار بوشهر از رشد سه برابری اعتبارات عمرانی خبر داد و عنوان کرد: استان بوشهر در بخش اعتبارات عمرانی و احداث پروژه‌ها در سال 93 به نسبت سال قبل با رشد سه برابری همراه بود.
وی خاطرنشان کرد: در سال 94 نیز در حوزه اعتبارات و پروژه‌های عمرانی به نسبت سال گذشته رشد قابل توجهی دارد.

سالاری بیان کرد: امسال پروژه‌های عمرانی براساس نیاز مردم و اولویت‌بندی و در سه محور اجرایی می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: در سال 94 مبنای ما بر اجرای پروژه‌ها تکمیل پروژه نیمه تمام، تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری و اجرای طرح‌های استانی امید است.

وی افزود: در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان بوشهر شش پروژه بزرگراهی به تصویب رسید که پنج مورد آن در دست اجراست و به زودی یک مورد آن با انجام مناقصات طی یک ماه آینده عملیات آن آغاز می‌شود.

سالاری با بیان اینکه امسال پروژه‌های آب رسانی و تامین آب شرب در اولویت اجرا قرار دارد، گفت: امسال عملیات احداث 10 پروژه آب شیرین کن در استان آغاز می‌شود که 7 مورد آن با ظرفیت 70 هزار متر مکعب در روز طراحی شده است.

وی توسعه فضای ورزشی و ایجاد نشاط در بین جوانان استان بوشهر را از دیگر برنامه‌های استان دانست و اظهار کرد: امسال با کارشناسی و برنامه‌ریزی صورت گرفته در روستاهای بالای 500 نفر جمعیت تعداد 70 مورد تا پایان دهه فجر چمن مصنوعی مینی فوتبال به همراه روشنایی احداث می‌شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین در 37 شهر استان بوشهر براساس هر پنج هزار نفر جمعیت شهری زمین چمن مصنوعی در محلات احداث می‌شود که جانمایی‌های آن نیز صورت گرفته و تعداد 118 مورد در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

سالاری افزود: امسال با اجرای طرح بوستان امید تمام روستاهای استان بوشهر به پارک، فضای سبز و وسایل بازی کودکان و نوجوانان تجهیز می‌شود و امکانات مورد نیاز به تمام روستاها انتقال می‌یابد

وی گفت: در شهرهای استان نیز تا هفته دولت سال آینده میزان فضای سبز شهری را به ازای هر نفر هشت متر مربع ارتقاء می‌یابد و پارک‌ و بوستان‌ها شهری بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در محلات احداث و مجهز به وسایل بازی می‌شود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: طرح روستای پاک از دیگر برنامه‌های ما در راستای توسعه روستاهای استان بوشهر است که به عنوان نخستین استان در کشور به پاکسازی روستا و آبادی‌ها اقدام می‌شود.

سالاری با اشاره به اینکه دولت در حوزه سلامت برنامه‌های مدون و خوبی در دستور کار قرار داده است، عنوان کرد: دو طرح سلامت دهان و دندان برای سنین 14 سال و تحت نظر قرار دادن افراد 30 سال برای درمان دیابت و بیماری‌های قلبی و عروقی در استان بوشهر است که نیمه دوم امسال اجرایی می‌شود.

استاندار بوشهر افزود: امسال در انتخابات پیش‌رو بی‌طرفی و برابری سرلوحه کاری ما قرار دارد و برای تمامی افرادی که می‌خواهند انتخاب شوند نقش برابر و بدون تبعیض قائل می‌شویم.
وی بیان کرد: تاکنون در استان بوشهر تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف حضور داشتند تا مردم بتوانند در یک فضای منطقی حماسه‌ای دیگر بیافرینند.
منبع:
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: