bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۸۶
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
وزیر صنعت، معدن و تجارت کارآفرینی را برای اقتصاد مقاومتی ضروری ذکر کرد و گفت: از جمله خصیصه های کارآفرینان، بهره وری بالا است که این مشخصه بطور طبیعی در زنان وجود دارد.
بامداد24:

به گزارش ایرنا از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، محمدرضا نعمت زاده در دومین همایش بین المللی نقش زنان در توسعه پایدار، تاکید کرد: اگر می خواهیم اقتصاد کشور در مقابل تکانه های درون و بیرون مقاوم باشد، باید کارآفرینی کنیم و از تمام وجود خود و ابتکارات به طریقه احسنت بهره گیری کنیم.

وی انتخاب مدیران زن در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت را نشان از حسن اعتماد به این قشر از جمعیت کشور ذکر کرد و افزود: در طول سالها همکاری با بانوان کشور موردی نبوده است که به آنها اعتماد کنم و نتیجه مثبت نگیرم.
نعمت زاده گفت: از جمله خصیصه های کارآفرینان، بهره وری بالاست که این مشخصه بطور طبیعی در زنان وجود دارد. 

وی داشتن جسارت را از دیگر مباحث جدی در کارآفرینی برشمرد و افزود: تجربه ثابت کرده کسانی که ریسک پذیر بوده و دانش و نوآوری دارند، موفق تر از سایرین عمل می کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: یک زن کارآفرین نباید 'نه' بگوید، بلکه حرکت، امکانات و کار ایجاد کند و بدانیم خلاقیت بزرگترین صفت انسان است که به وسیله آن شناخته می شود.
وی بیان داشت: کارآفرین کسی است که نوآور باشد، به وضع موجود راضی نباشد، به دنبال تغییر و بهینه سازی بوده و جسارت اقدام و خلاقیت در تمام شئون را داشته باشد.
این مقام مسؤول شناخت جامعه و مشتریان و نیز تقاضا را لازمه کار صنعتگران کشور برشمرد و افزود: کارآفرین واقعی حتی نیاز را خلق می کند و بر مبنای نیاز، تکنیک و راهکار می دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر: